Inlägg från: Juliskulis |Visa alla inlägg
  • Juliskulis

Tappa vikt med Nintendo Wii?

Jag ska köpa Wii Fit Plus idag va det tänkt. Hr haft Wii Fit i ett år nu men har faktiskt tröttnat och inte tränat.
    MEN frågan är... kan man bli vältränad med detta? Man har ju inte motstånd eller några vikter. Vad tror ni? Är det bara viktminskning? Jag vill ju bli något snyggare och slankare...

• Juliskulis
    Dixabilly skrev 2009-12-29 12:17:42 följande:
    MayaS: självklart, vad roligt! :) Hoppas det kommer snart då Gjorde mitt body test idag, som varje dag, och igår tänkte jag verkligen på allt jag åt, åt middag vid sju för annars äter vi middag sent, sen slängde jag aaallt onyttigt efter jul, kakor, after eight, ah ni vet ;) Det visade sig att jag har tappat -1.3 kg sen igår!! Jihoo :D
    Bli inte för glad bara, för det har lite med att göra vilka tider man väger sig oxå. Jag hade inte tränat nåt på ett tag, gjorde några övningar och vägde mig. Dagen efter på förmiddagen hade jag gått ner ett kilo, så det stämmer inte riktigt tror jag. Tror till och med att spelet sa till att man ska försöka väga sig vid samma tidpunkt.
  • Juliskulis

Sen funderar jag på om jag ska köpa Jillian Michaels Fitness Ultimatum 2010 istället.. undra vilket som är bäst... Hmmm....!!

• Juliskulis
    Juliskulis skrev 2009-12-29 12:50:44 följande:
    Bli inte för glad bara, för det har lite med att göra vilka tider man väger sig oxå. Jag hade inte tränat nåt på ett tag, gjorde några övningar och vägde mig. Dagen efter på förmiddagen hade jag gått ner ett kilo, så det stämmer inte riktigt tror jag. Tror till och med att spelet sa till att man ska försöka väga sig vid samma tidpunkt.
    Nu lät jag ju jättedum tycker jag. Finns väl självklart en chans att du gått ner så mycket, ville inte göra dig lessen på nåt vis. Va glad för sjutton!
  • Juliskulis

Nää, muskulös behöver jag inte bli. Bara slimma den en aning! Så det blir nog bra detta.

• Juliskulis

Kanske skulle köpa båda två? Nu när man fått lite julklappspengar... hmm... Svårt det här.. Haha! Vilka I-landsproblem...

Svar på tråden Tappa vikt med Nintendo Wii?