• Anbe

Tappa vikt med Nintendo Wii?

Har funderat ett tag men inte kommit igång med träningen.Var nog ca 6 månader sen jag tränade på Wii. Igår tittade jag iaf på brädan{#lang_emotions_wink} men kom aldrig igång pga  migrän. Tänkte jag skulle komma igång idag.
    Har följt er lite i tråden på avstånd men nu hoppar jag alltså in här. Hoppas det går bra!

• Anbe

Nu har jag kört mitt första träningspass....1 tim 5 min(visserligen i omgångar under dagen men ändå{#lang_emotions_tongue_out})
    Tror dock inte att jag kommer att träna så mkt i fortsättningen per dag men målet är iaf 30 min/dag.Enligt wii så hade jag tom gått ner 0,3 sen jag stod på den sist......dvs 207 dagar sen.Trodde faktiskt jag skulle väga mer.Nu låter ju detta bra men jag behöver gå ner ca 15 kg så 0,3 är inte så mkt att hurra för men en början{#lang_emotions_wink}

• Anbe
    Elisabeth84
    2 cm e ju skitbra{#lang_emotions_laughing} Bra jobbat!!
    Vaknade med träningsvärk i benen idag , så jag fick nog lite träning på mitt pass igår{#lang_emotions_sunny}
  • Anbe
    Trocca skrev 2010-01-03 08:10:45 följande:
    hej  här är en till som köpt Wii balance board. Testade för första gången i går . Jag tyckte det var svårt. Testade slalombacken och körde förbi alla flaggorHar ni fått Wii ålder. Jag fick -18 år. då  har jag en massa kilos övervikt(typ 20) hur kan det bli så. Vet ni vad det är den mäter på?  Jag tkänkte att det kanske är för att uppmuntra mig själv trodde jag skulle få 85-90 i Wii ålder.Är det ngn som fattat om det finns fördiga träningsprogam iWii fit plus eller måste man sätta ihop dem själv.
    Hejsan! Fick att jag var 27 år på mitt wii igår.Känns rätt okej eftersom jag fyller 41 år idag{#lang_emotions_laughing}
    Iaf för mig brukar det bli lite olika åldrar på det där.Tror det handlar om hur bra man klarar av bodytestet.Kan ju även tillägga att andra gånger har jag blivit typ 45 år.
    Jag har bara wii fit så jag vet inte hur det funkar med plus men jag brukar blanda lite balans och lite areobics övningar och kör det jag tycker e kul just för stunden.
  • Anbe

Gissa vad jag fick i födelsedagspresent idag då?.....wii fit plus!!!! Jippi!!!! {#lang_emotions_laughing}
    E så glad{#lang_emotions_sunny}

• Anbe
    Dixabilly skrev 2010-01-03 18:18:52 följande:
    Anbe: Jihooo :D Vad roligt!! Själv ska jag och min man unna oss, och feta oss med en påse ostbågar ikväll, och äta tacos. Man kan fan inte tvätsluta med allt, då går det inte. Gott ska det bli, mööms!
    Japp håller på att utforska alla nya grejer nu!{#lang_emotions_sunny}
    Klart man får unna sig ibland...vi kämpar ju på med wii där i mellan ...eller hur?{#lang_emotions_tongue_out}
    Mumsa på du bara...själv äter jag som bara den idag...men så e d ju födelsedag med{#lang_emotions_wink}
Svar på tråden Tappa vikt med Nintendo Wii?