Tappa vikt med Nintendo Wii?
+0,2 idag, inte så konstigt efter tacos igår, haha. Hann inte träna något alls igår, men idag ska jag försöka träna mer!
+0,2 idag, inte så konstigt efter tacos igår, haha. Hann inte träna något alls igår, men idag ska jag försöka träna mer!
Annaluskan - Förstår dig precis. Jag har också hamnat i en sån svacka, började ju terminen nu jag också, så kämpar på med den!
Hade gått upp 0,5 kg över helgen, pust.
Heeej helloo!!
Sorry att jag varit frånvarande.
Har haft en väldig jobbig tid med väldigt mycket stress, ångest och inte någon tid.
Hamnade efter jätte mycket med högskolan och fick slita massor för att hinna ikapp, samtidigt hann jag inte träna, mitt självförtroende damp i botten och jag har bara mått allmänt dåligt.
Hade dock bara gått upp ett kilo, kändes väl bra.
Men, ny dag nya tag! Jag ska sätta mig ett nytt mål, och kämpa på.
Har börjat med viktväktarnas program idag -igen- och ska försöka hålla det den här gången.
Hur går det för er andra?
Alltså- sports active, eller more workouts, vilken ska man välja?
Hello, jag är frånvarande -igen- sorry, det har varit så mycket plugg m.m.
Vi har "trixat" lite med vårt Wii nu, höhö så idag var jag och köpte banden och har nu sports active more workouts!! Har satt igång min 6 veckor, jävlar anamma vilken träning? Flåsade som ett as!! Hahahaha..
Ser att fler har kommit in i tråden, så roligt!!
Hoppas ni alla har det bra
Tudiluu!
Jag tränar på jag med more workouts, vilken bra träning!
Jag hade gått ner 1 kg sen förra veckan, känns helt ok. Känns skönt att inte väga sig varje dag tycker jag.
6 veckors utmaningen tycker jag är kanon, lite mycket med 3 vilodagar bara? :S Men jaja ><
Ni som tränar 6 veckors utmaningen, tränar ni annat också, utöver halvtimmen som är utsatt? Typ step aerobic elr så?
Ursh dagens träning var hård! Pust. Imorgon vila, känns bra!