• Dixabilly

Tappa vikt med Nintendo Wii?

+0,2 idag, inte så konstigt efter tacos igår, haha. Hann inte träna något alls igår, men idag ska jag försöka träna mer! {#lang_emotions_laughing}

♥ (¯`°?.¸ ♥ Love Life ♥¸.?°´¯) ♥
  • Dixabilly
    October skrev 2010-01-22 12:53:04 följande:
    Ha ha jag stod och smygkikade en gång när sambon flaxade fiskmåsen, och jösses vad roligt det såg ut! Det gäller att se upp så inte grannarna kikar och undrar vad man sysslar med i bland.  Jag har inte tränat nu på ett tag... men bra att läsa lite här så man får inspiration!
    hahaha min man älskar den där jäkla fågeln också :D

Sorry att jag är inte off brudar, suck

Jag ska verkligen ta tag i det här imorgon, har fallit i någon jävla lat-svacka!!
    Min svägerska tipsade mig om ett viktväktar program, så börjar räkna points imorgon, för att hålla koll på kosten!! {#lang_emotions_laughing}
  • Dixabilly
    mammakalmar skrev 2010-01-24 18:26:15 följande:
    Har faktiskt också tänkt att räkna points men jag börjar på viktväktarna på tisdag tänkte jag.
    Nice :D
    Jag har nåt på datorn nu som heter "points plus". Tänkte köra på med det från och med imorgon! =)
  • Dixabilly

Annaluskan - Förstår dig precis. Jag har också hamnat i en sån svacka, började ju terminen nu jag också, så kämpar på med den!

Hade gått upp 0,5 kg över helgen, pust.

• Dixabilly

Heeej helloo!!

Sorry att jag varit frånvarande.
    Har haft en väldig jobbig tid med väldigt mycket stress, ångest och inte någon tid.
    Hamnade efter jätte mycket med högskolan och fick slita massor för att hinna ikapp, samtidigt hann jag inte träna, mitt självförtroende damp i botten och jag har bara mått allmänt dåligt.{#lang_emotions_cry}

Hade dock bara gått upp ett kilo, kändes väl bra.

Men, ny dag nya tag! Jag ska sätta mig ett nytt mål, och kämpa på.

Har börjat med viktväktarnas program idag -igen- och ska försöka hålla det den här gången.

Hur går det för er andra? {#lang_emotions_laughing}

• Dixabilly
    Annaluskan skrev 2010-02-08 19:08:20 följande:
    Ja jag har näranog samma som du... det har vart mycket på nytt plugg, socionomlinjen. Tränade första måndagen på skolstart, sen dess inget. Men gick ner ändå. Dock upp nu igen efter en tråkig incident i helgen med chips, vin, öl, dip och annat... ;) Maken är dock nere 4 kg plus lite till och sonen har gått upp 2 kg, vilket var målet. :)
    Ah vad bra! :)

Ah dagen har gått bra, tränat i 35 minuter hittills, och råkade smälla i mig några ballerina "kladdkaka".. Alltså, dom borde få vara olagliga!! Jävligt farligt goda.. Suck ><
  • Dixabilly
    MayaS skrev 2010-02-14 11:19:33 följande:
    Hallåå tjejer!!! Vad händer, har tråden dött?? Idag fick jag wii active sports i födelsedagspresent... har redan provat.. åh såå roligt!!! Nu ska jag bara komma på hur jag ska kombinera active sports och wii fit plus. Linelullan: Har du slutat blogga? Skulle gå in och läsa men den var borta...
    Det verkar tyvärr som många slutat skriva, tråkigt.

Jag hittade iallafall alla mina böcker och häften som jag hade för en jäkla massa årsen för viktväktarna, och börjar med point idag. Hade kvar tomma checkhäften som vi kompierat och skrivit ut nya, så nu är jag redo.

En annan sak jag tänkte på, vilka är era mål?{#lang_emotions_laughing}

Mitt mål är endast en sak just nu, haha: återträff för oss som gick ut nian på skolorna här där jag bor, 10 årsen vi gick ut! Jag vill inte se ut som en flodhäst haha.
  • Dixabilly
    Vindfall skrev 2010-02-15 14:02:52 följande:
    Hoppar in här. Jag har gått upp säkert tio kilo sen i somras, fastnade i sambofällan när jag skaffade min karl men nu jävlar ska kilona bort. Har haft Wii Fit rätt länge och spelade massor innan mannen kom in i bilden men det glömdes bort, hade ju roligare saker att göra. Men som sagt, ikväll ska brädan fram och kilona ska bort. Är en sån som hatar att gå på gym och att gå ut och springa skulle aldrig falla mig in. Långpromenader har jag dock inget emot så det ska jag ta upp igen också. Har ingen speciell målvikt, vill bara trivas med min kropp igen och få på mig mina kläder (utan att dom spänner). Men jag tro att jag kör med fem kilo i taget, känns lättare att nå målet på det viset. Så som sagt, ikväll kör jag igång. Har ni speciella program som ni kör eller tar ni det ni känner för just då? Hur länge om dagen tränar ni och hur många gånger i veckan?
    Hej, välkommen :D

När jag tränar, så är jag mer inriktad på tiden, och jag spelar bara fit plus än så länge och wii sports, ska sätta igång med more workouts när jag har råd.
    Jag har min tid jag valt pass själv, yoga och styrka, som jag gör varje morgon när jag går upp, för annars är jag så stel i kroppen, sen satsar jag mest på att göra aktiviteter för att fylla ut min tid, har satt att jag ska träna en timme / dag. Men siktar in mig på sånt som ger resultat, inte det som är för slappt ;)

Mest typ super hula hoop, boxning, step up, joggning osv :)
  • Dixabilly

Alltså- sports active, eller more workouts, vilken ska man välja?

• Dixabilly

Hello, jag är frånvarande -igen- sorry, det har varit så mycket plugg m.m.

Vi har "trixat" lite med vårt Wii nu, höhö så idag var jag och köpte banden och har nu sports active more workouts!! Har satt igång min 6 veckor, jävlar anamma vilken träning? Flåsade som ett as!! Hahahaha..

Ser att fler har kommit in i tråden, så roligt!! {#lang_emotions_laughing}

Hoppas ni alla har det bra {#lang_emotions_heart}

• Dixabilly

Tudiluu!

Jag tränar på jag med more workouts, vilken bra träning!
    Jag hade gått ner 1 kg sen förra veckan, känns helt ok. Känns skönt att inte väga sig varje dag tycker jag.
    6 veckors utmaningen tycker jag är kanon, lite mycket med 3 vilodagar bara? :S Men jaja ><

Ni som tränar 6 veckors utmaningen, tränar ni annat också, utöver halvtimmen som är utsatt? Typ step aerobic elr så?

• Dixabilly

Ursh dagens träning var hård! Pust. Imorgon vila, känns bra!

• Dixabilly
    piiiinkcat skrev 2010-03-10 22:32:09 följande:
    Är det ea active sports ni snackar om.. såg att det fanns nått som hette något mer.. ännu mer .. ja jag kommer inte ihåg.. men det finns bara ett sånt spel eller? personal trainer... humm
    Active sports more workouts?

Det kör jag, riktigt bra!!

Har varit väldigt stressad och trött och har småätit, onormalt mycket, trodde jag var gravid ett tag, haha..
    Ska träna idag igen och styra upp min kost!
    Pust, måste gå ner, börjar få väldigt ont i mina knän.. :(
Svar på tråden Tappa vikt med Nintendo Wii?