Tappa vikt med Nintendo Wii?
Rosalinn: Mitt kostade 1199 kr på onoff, och då är det spelet och brädan så att säga!
Det är då verkligen värt pengarna :D
Rosalinn: Mitt kostade 1199 kr på onoff, och då är det spelet och brädan så att säga!
Det är då verkligen värt pengarna :D
Rosalinn: läste för snabbt, sorry.
Själva Wii konsollen kostar lite över 2000 kr tror jag. Mellan 2100-2500 tror jag, beroende på vart man köper det.
PillanPernilla: Ah det va ett jäkla bra pris! Ja det kommer du nog garanterat göra! vad roligt att du hakar på!
För övrigt tränade jag en timme idag igen, har satt att jag ska träna en timme varje dag. Idag blev det joggning, step up, kungfu och mitt personliga träningsprogram. Sen lite annat som inte va så ansträngande!
Har också börjat tänkt enormt på kosten, och mycket tack vare tipsen på Wii Fit faktiskt!
pandyb - låter ju skit bra! :) Samma här, är också tävlingsmänniska- speciellt mot mig själv. Har också 20 kg att tappa, om inte mer!
MayaS: självklart, vad roligt! :) Hoppas det kommer snart då
Gjorde mitt body test idag, som varje dag, och igår tänkte jag verkligen på allt jag åt, åt middag vid sju för annars äter vi middag sent, sen slängde jag aaallt onyttigt efter jul, kakor, after eight, ah ni vet ;)
Det visade sig att jag har tappat -1.3 kg sen igår!! Jihoo :D
Ah verkligen!
Jag tränade igår mitt egna träningspass på 14 minuter med yoga och muskelträning. Sen joggning, stepup, kung fu och super hula hoop!
Sen andra, men mest för skojs skull och fylla tiden! :)
1 timme / dag tränar jag
Juliskulis: Nej då ingen fara, jag väger mig direkt efter jag gått upp på morgon och har pissat. Bästa tidpunkten för vägning.
Angående det här med vikter och så, det är ju en hel kategori för bara muskelträning som jag tycker fungerar väldigt bra, den känner verkligen av om man behöver böja mer på benen osv. Är man ute efter riktigt muskelträning, dvs om man vill bli stark eller muskellös kanske det inte är det bästa, den är mer för att slimma kroppen liksom.
Ah jag tränar en timme / dag än så länge, har varit nästan helt inaktiv innan, och ja, träningen visar redan resultat!!
Jag tror faktiskt Wii Fit är en bra grej för att bli slimmad, med tanke på yogan och muskeldelarna! Men fasiken, ska kolla upp det ni snackade om också!
Tänkte passa på att slänga in länk till min blogg som jag startade i samband med att jag började! :)
wiiwillchangeme.blogspot.com/
Wednesday85 - Fan vad bra!! :) Ah jag har gjort en halvtimme hittills men känner mig trött och slö. Boxades lite också idag, det var roligt! Ska ta mig igenom sista halvtimmen nu på kvällen.