• Dixabilly

Tappa vikt med Nintendo Wii?

linelullan - Fan va duktigt!! {#lang_emotions_laughing}
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Love Life ♥¸.?°´¯) ♥
  • Dixabilly

Linelullan - Nej :( Slut överallt. Skickade ett bittert mail till siba och förväntar mig få active till det priset jag beställde för, när det väl kommer in igen. För har jag fått orderbekräftelse på 299 kr, sen 4 dagar efter ett mail att varan inte finns, då ska jag ju banne mig inte betala fullpris, så, det återstår att se!

Gjorde btw Super hula hoop idag på 6 minuter istället för 3 minuter.. Ojojojoj... Aj, haha. Men nu ska jag göra 6 minutaren varje dag istället :D

• Dixabilly

Hahaha ja 6 minuter är tufft! Liksom okej om man gör 6 minuter på valfritt håll, haha, men höger är fan kämpigt ><

• Dixabilly

Jag funderar på att köpa själva banden till active sports och sen köpa sports active: more workouts, det borde väl gå va?

• Dixabilly
    MayaS skrev 2010-01-10 12:39:08 följande:
    Jag har funderat på exakt samma sak... jag menar får man ändå "hela" spelet i more workout då borde det ju inte vara nått problem...
    Precis så tänkte jag också.. Ungefär som att välja mellan wii fit och wii fit plus, samma saker i fast mer i det andra!
  • Dixabilly
    Annaluskan skrev 2010-01-11 07:25:56 följande:
    JAG BLIR GALEN! Uppåt i vikt nu varje dag i en vecka. Är snart tillbaka där jag började för lite mer än två veckor. Och jag sköter mig så bra och tränar lagomt och tar en vilodag och dricker mycket vatten och FAAAN! ARRGGGGGHH!!!!!
    Alltså, det måste ju vara muskler som går upp på dig! Annars går det ju liksom inte ihop. Ah jag gick upp 1.7 kg nu på två dagar, wtf, men idag hade jag gått ner lite iallafall.. Suck
  • Dixabilly
    jessapessa skrev 2010-01-11 18:57:52 följande:
    Nu ansluter jag mej till Er! Barnen började på dagis idag, efter jul-uppehållet, och det "firade" jag med att träna när lilleman sov (har tre barn =) ) Jag använder mej av wii active, utan bräda. Vill ha brädan och annat spel, men det får vänta tills jag har råd. Startade en ny 30-dagars utmaning, så nu jäklar ska jag klara den...! En halvtimme blev det idag, 104 kcal borta.
    Hej, vad roligt att du hakar på :)
    Ja, bättre än ingenting! Det är ju bra träning! :)

Själv hade jag gått ner -1,2 kg till dag, tacka fan för det efter all vikt uppgång haha! Fick leverans rapport från Siba idag, så nu väntar jag spänt på mitt paket med Ea sports active more workouts {#lang_emotions_laughing} Här ska det brännas fett :D
  • Dixabilly
    Annaluskan - Jo, super hula hoop verkar kunna höjas, eftersom det är en pil som är grå! Men håller med dig, 6 minutaren är mer "hålla ut" än 3 minutaren då man faktiskt kan anstränga sig på själva rörelsen!

Alica05smamma - Välkommen! Ja, jag har beställt active sports more workouts, just för att kunna variera!

Jag hade gått ner 0,5 till idag, yeey! Har också tappat sammalagt 1 cm/vecka i midjan! :)
  • Dixabilly
    Alicia05sMamma skrev 2010-01-13 11:40:49 följande:
    Tack Ok, men vilken är skillnaden på ea sports actice och active sports more workouts ?
    Som jag har uppfattat det är det som wii fit och wii fit plus, skillnaden är liksom att det är lite mer på more workouts, liksom en uppgradering! {#lang_emotions_laughing}
  • Dixabilly
    Annaluskan skrev 2010-01-13 11:28:26 följande:
    Hörnini! Jag startade en tråd här där vi kan dela med oss av mattips! Joina folk!!! www.familjeliv.se/Forum-5-64/
    skit bra!
    Länken verkar lite knas, slänger in en ny och ser om vi kommer direkt till tråden (man kom bara till själva forumet annars..)

www.familjeliv.se/Forum-5-64/m49989182.html
Svar på tråden Tappa vikt med Nintendo Wii?