• Dixabilly

Tappa vikt med Nintendo Wii?

Alicia05smamma: haha precis, så gör jag nu, väntar in more workouts :)

Annaluskan: ah men eller hur hahaha! Bra att kika där när man bara har pizza i tankarna haha.

jessapessa
    : nej jag har inte tränat ett dugg idag faktiskt, tar nog en promenad sen, har hemskt mycket att plugga inför min tenta på fredag, snark..
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Love Life ♥¸.?°´¯) ♥
  • Dixabilly

jessapessa - Jag läser till religionslärare (och sen geografi) för högstadiet (eller ja SO).. Sitter och läser in en tenta till fredag med nyreligiositet och religionssociologi! Långtråkigt men skönt när det är över :D

• Dixabilly
    mammakalmar skrev 2010-01-13 15:08:14 följande:
    Idag var det vilodag från wii så idag har jag kört en träningsdvd istället i 50 minuter rejält svettig och 30 minuter på min ministepper.
    Åh låter bra de!
    Själv blir det nästan ingen träning alls, suck
  • Dixabilly
    Annaluskan skrev 2010-01-13 17:54:01 följande:
    Oj! Haha! Tyckte väl det gick lite fortare... det var ju den superavancerade jag hade valt på boxningen. Nåja, SÅ superavancerat var det inte, men nog svettades man...
    Håller med, jag tycker det är alldeles lagom takt, såvidare man fått in tekniken ;)
  • Dixabilly
    giftman skrev 2010-01-13 20:10:21 följande:
    Den här tråden var super nice. Vi flyttade till en ny lägenhet för ca. 1 år sedan och det har inte blivit av att koppla in familjens Wii. Men efter att läst här så är det hög tid känner jag.
    Det tycker jag verkligen att du ska, du kommer nog inte ångra dig {#lang_emotions_wink}
  • Dixabilly
    jessapessa - Ah spännande! Hoppas du kommer in.
    Duktigt! Skulle jag aldrig klara av!! {#lang_emotions_laughing}

linelullan - håller du inte på att bli sjuk då? Jag har också känt så, men idag så var jag snorig :S
  • Dixabilly
    Annaluskan skrev 2010-01-14 14:26:23 följande:
    Goddag, goddag! Plus 0.5 idag på vågen. Jag ger upp våg-tänkandet, min kropp vill vara så här stor/liten just nu tror jag. Får tänka att äta nyttigt för andra anledningar istället och träna för att må bra. Får jag vara kvar i tråden fast jag inte ska gå ner nåt?
    Men självklart!! :)
    Alicia05sMamma skrev 2010-01-14 13:31:09 följande:
    Håller oxå på & pluggar Läser min sista termin nu * yääy * Jessapessa: bra gjort * tumme upp *
    Vad pluggar du? (om jag inte har frågat innan, är sjukt förvirrad i huvvet idag)
  • Dixabilly

HEEEJ!
    Sorry att jag inte varit in på hela helgen!! Haft fullt upp med tenta och rest uppgifter för att vara helt klar tills nya terminen - idag!

Ska läsa igenom allt sen!

Välkomna alla nya!

Efter chips, glass och god mat i helgen hade jag gått upp 0,7 (inte mer pust). Min man hade gått upp nästan 2 kg, (skadeglädjeskrattar lite för mig själv)
    Just nu har jag kört boxning på super advanced och rythm parade. Ska äta frukost och träna på ännu mer innan föreläsningarna!!

Hoppas ni alla har det bra och haft en bra helg!!{#lang_emotions_flower}

Kraaaam{#lang_emotions_heart}

• Dixabilly

Hej snyggingar.. Jahapp, -0,5 igår och -0,2 idag. Men jaja, inte mycket att hurra för eftersom jag gick upp 0,7 i helgen haha.

Idag har jag itne tränat något alls, ska fokuera på mina studier. Hamnade efter så hemskt mycket förra terminen, så kämpar för att hålla bra tempo nu.

Har tagit en pulka promenad med min son iallafall, ska träna på eftermiddagen eftersom det vankas gäster och tacosmiddag ikväll, ujujuj va mätt jag jämt blir av det haha.

• Dixabilly
    ming skrev 2010-01-20 18:10:38 följande:
    Hej! Råkade hitta den här tråden och jag undrar om det verkligen funkar bra med Wii Fit? Kanske inte att man nödvändigtvis måste gå ner i vikt, men åtminstone så att man tränar upp spänsten och bibehåller muskelmassa?
    Hej, ja men absolut. Den är fokuserad på hållning, och balans och muskelövningar! :)
Svar på tråden Tappa vikt med Nintendo Wii?