• mogli34

kvinnor vad tycker ni om att piska män?

nyfiken på svaret????

• Svar på tråden kvinnor vad tycker ni om att piska män?
  • Anonym (mmm)

med rätt person som man litar på till 100% och känt i "evigheter" så är det kul/skönt/sexigt både att piska & bli piskad på och ja, han njöt av det också =P

• mogli34

synd att jag inte har någon som kan smiska mig

• Anonym (ug light)

Nej, här är det jag som vill ha smisk! Jag skulle aldrig vilja piska min man.

• Anonym (mmm)

tänk er senariot: ni är på parklubb, det finns ett mörkt rum med facklor på väggarna, ett litet upplyst podium med ett kors där man binder fast sin partner både till handleder/fotleder och en riktigt schyst läderpiska i större modell... vem tänder inte på att både piska och bli piskad på??

• Mandi74

Nej tack, det är hans jobb att sköta den biten. Visst kan det vara kul på skoj lite men nej, det är mannen som ska sköta piskandet enligt mig.

• Mandi74

Anonym (mmm) skrev 2009-12-26 22:59:46 följande:

tänk er senariot: ni är på parklubb, det finns ett mörkt rum med facklor på väggarna, ett litet upplyst podium med ett kors där man binder fast sin partner både till handleder/fotleder och en riktigt schyst läderpiska i större modell... vem tänder inte på att både piska och bli piskad på??
    Mmmm.. tänder på att bli piskad.. nu fick jag en trevlig bild framför mina ögon. Tack!
  • Anonym (mmm)

endast iförd raffset och 10cm lackpumps så e upplevelsen enorm!! rekommenderas!! kan rekommendera parklubben också om ni bor i stockholm

• mogli34

tack för era svar men det hadde inte varit så dumt att få lite pisk själv mmmm

• Anonym (mmm)
    mogli34 skrev 2009-12-26 23:08:09 följande:
    tack för era svar men det hadde inte varit så dumt att få lite pisk själv mmmm
    hehe tyvärr kan jag inte hjälpa till med den biten då jag är vansinnigt kär i min partner och skulle aldrig kunna göra något som klassass som otrohet mot honom, däremot kan jag hålla tummarna för att du kommer hitta någon tjej som gillar det lika mkt som jag gör
Svar på tråden kvinnor vad tycker ni om att piska män?