• Lisa76

IKEA - kampanj på kök?

Hej! Ínom kort så ska vi köpa nytt kök på Ikea. Så vitt jag vet så är det ingen kampanj just nu, men är det någon som vet om det kommer någon inom kort?

Tusen tack!

Mvh Lisa

• Svar på tråden IKEA - kampanj på kök?
  • Emsingen

Jag har tänkt som du men jag tror inte det går att få reda på, tyvärr. Antingen får man vänta eller köpa ändå och då kommer säkert köksvecka veckan efter...

• Lisa76

Eller hur I bland brukar de ju ha "köp för 10.000:- så får du 1000:- i presentkort", och det skulle ju vara kul

• Emsingen

Ibland har det ju varit rabatt på vitvarorna i stället för presentkort och det är jag inte intresserad av.

• Pshevil

Brukar det inte vara i april?

• carrobarro84

var på kökskväll på ikea nu innan jul. till nästa år skulle det bara bli vitvarukampanj. Vecka 4-9 får man 100 kr för varje vitvara man köper. Köper man 2 stycken så får man 2 * 200 kr etc. Frågade om den vanliga kökskampanjen och den sa dom att dom inte skulle ha.

• Lisa76

Hej igen!

Var på Ikea i dag (Kungens Kurva) och killen där som jobbade på kök trodde ev att det skulle bli något efter nyår. Men han "visste ingenting" för de får aldrig reda på ngt innan tyvärr

Carrobarro - tack snälla för infon om vitvarukampanjen. Men den känns ju värdelös, jämfört med att få 1000:- i presentkort att handla för, för varje 10000:- Förlåt om jag är negativ, men vad är 100 kr för varje vitvara. Suck!

Så tyyyypiskt! Jag lovar att om jag åker dit och beställer mitt kök, så kommer kampanjen dagen efter

Någon annan som vet något?

Tack för alla svar förresten!

• carrobarro84

nä jag vet, superdåligt. vill också ha riktiga kökskampanjen men de på kökskvällen sa att det inte skulle bli nån sån utan det är vitvarukampanjehn som är nästa års kökskampanj. ska också köpa kök till våren så en riktig kökskampanj vore toppen!

Svar på tråden IKEA - kampanj på kök?