Inlägg från: Kiwi86 |Visa alla inlägg
  • Kiwi86

Vilka namn anses som White Trash-namn?

Visste inte att det fanns folk som satt och tyckte att vissa barn hade white trash namn...sorgligt.

Tycker personligen inte om namnen som klassas som WT enligt alla i tråden,gillar gamla,svenska namn och har alltid gjort...men jag skulle inte gå och tänka eller tycka,shit vilket WT namn den ungen har,hur tänkte föräldrarna där???

Det kommer alltid finnas folk som inte diggar din unges namn. Så är det bara.

• Kiwi86

Jag är väl en av dem som inte tänker WT när jag hör dessa namn då...jag kanske inte gillar alla men tänker inte på WT folk...arbetarklass... Tänker inte att de som har barn som heter Karl och Sofie är över medelsvensson heller...

• Kiwi86

Och jag hoppas verkligen att folk inte går omkring och har fördomar mot folk bara för att de har ett visst namn...!! Världen är galen.

• Kiwi86

Jo det förstår jag att folk gör. Men jag har aldrig tänkt på WT namn förut...Vad som anses vara WT osv. Jag döper då mina ungar till de namnen jag har på lager, inget av dem verkar vara ett wt namn iaf,lucky me! Eller lyckliga unge

Svar på tråden Vilka namn anses som White Trash-namn?