Inlägg från: Cornbread |Visa alla inlägg
  • Cornbread

Vilka namn anses som White Trash-namn?

Så barnsligt, egetnligen är ju alla namn utom Karl & Lars & Eva wt-namn enligt er;) Är min son Jamie också ett wt-barn??

• Cornbread

Haha f-n vad roliga ni är ;) nu ska jag gå och pussa mitt trashiga barn och hoppas han inte mår dåligt under sin uppväxt och får väl hoppas han får ett vettigt liv i alla fall ^^

• Cornbread

Vad anser ni om William & Max ????????

• Cornbread

så inga andra influenser än svenska då när man väljer namn? vilket betyder att nästan alla namn utom Karl & Lars & Åsa är okej?

• Cornbread

Min man heter Marcus, (inte ett svenskt namn från början) så han måste vara wt.
    Jag heter Sarah, (min mamma valde ett h på slutet & man heter så i usa) jag är nog wt.
    Vår wt-unge heter Jamie, med en mor och en far som är white trash måste ju ungen ha ett passande namn så ingen tar honom för att vara något annat än den han är.

• Cornbread
    statisk skrev 2010-02-15 11:56:45 följande:
    Jamie är jätte fint, absolut inget wt namn. Marcus är ett vanligt svenskt namn (oavsett var det från början kommer från), sarah är också vanligt svenskt namn. Inte wt i mina ögon. Däremot är din attityd typiskt White trash.
    ;) ja men det beror ju på vem man frågar, amanda är enligt mig väldigt vanligt svenskt namn, men många här säger att amanda är wt. även fått höra att jamie är wt, kanske inte enligt dig men andra. så det beror ju helt klart vem man frågar.
  • Cornbread
    statisk skrev 2010-02-15 12:08:02 följande:
    Sant. ;)
    nicole är wt va? =)
  • Cornbread
    statisk skrev 2010-02-15 12:13:12 följande:
    Sjukt mycket! ;) Melissa också.
    Hehe, okej, min sambo har valt det namnet ifall vi får en flicka i framtiden ;) Själv har jag valt michelle, men sambon vägrade det! Så nicole får det då bli... hehe ;)
  • Cornbread
    Åzzy skrev 2010-02-15 17:00:02 följande:
    Charlie då?
    Sjukt fint.. *älskar* Men ja det är nog mkt wt enligt denna tråden ;)
Svar på tråden Vilka namn anses som White Trash-namn?