HJÄLP?! Vad händer.
Jag vet inte hur jag ska börja inlägget.
Men när jag var 14 fick jag mens första gången. Den var helt normal, men sen försvann den i ett halvår. Sedan kom den tillbaka men jag blev gravid efter en månad. Efter aborten så åt jag diverse p-piller och nu för ett år sedan så slutade jag helt.
Jag blev då diagnostiiserad med PCO då jag itne hade haft mens på ett år och hade svarta blåsor i äggstockarna. Dock var inte mina hormoner i obalans som de flesta med PCO har.
Jag har nu släppt tanken efter att ha varit deppig och accepterat PCO, och idag är jag 19 så har inte haft normal mens på 5 år. Eller aldrig någon "egen". Så jag började äta tabletter enbart för att få mens, prenova eller vad de heter. Har ätit tabletterna i tre månader kanske.
För att komma till saken, idag började jag blöda av mig själv?! Jag har inte ätit några tabletter på två månader. Nu blöder jag av mig själv. Det började med väldigt ömma bröstvårtor och stickande kännsla i livmodern/äggstockarna. Sedan gjorde det ont i hela brösten och stack mera. Nu gör det ont i hel och sticker i livmodern, det började med väldigt lite i en dag och nu blöder jag väldigt mycket andra dagen.
Är det nidblödning, ägglossning, något farligt, eller har jag fått min egna mens tillbaka?!
Tacksam för svar!