• Anonym

Tjejer! Hur är en kille "bra" i sängen?

Har funderat länge på detta hur man som kille kan vara bra eller dålig i sängen? Nån vänlig tjej som kan förklara? :)
    Jag förstår att en kille som ligger på rygg genom hela akten och förväntar sig att tjejen ska göra allt jobb inte är så himla kul.

Nån som kan stilla min nyfikenhet en smula här o förklara hur man är bra/dålig?

• Svar på tråden Tjejer! Hur är en kille "bra" i sängen?
  • Anonym

haha antar att du blev inspirerad av en annan tråd...

jag tycker att karlar inte ska vara tafatta, de ska veta vad de vill och hur de vill ha det..sen så vill jag inte bli tillfrågad..ex vill du bli slickad ?
    utan prova sig fram, tro mig jag säger ifrån om något inte är bra..

• Anonym

Man skall ha takt känsla, man skall vara uppmärksam på sin sex partners kropps språk. Man skall ha tag om kvinnan och sen iallafall försöka byta ställning några gånger under akten. Även leka till det innan så kvinnan hinner bli upphetsad och våt.

• Anonym (känslan, nån?)

han ska vara en jag är kär i, annars är det fullständigt ointressant. jag förstår att många kan och vill ha sex även utan att vara kär, det är självklart helt oK, men på den här sidan känns det som om det inte finns många som funkar som jag, dvs att det måste finnas känslor med i bilden, annars är det stendött.

Får jag ha sex med en som jag har känslor för och som känner för mig, spelar det nästan ingen roll vad han gör eller säger, då blir det rätt. Finns fler som jag?

• ezah

självförtroende är a och o. inte som 'jag är bäst i hela världen' kanske, men jag orkar verkligen inget 'o nej min kuk är för liten och jag är så tjock och du hatar mig och buhuhu'. ohett som fan.

personligen gilalr jag karlar som tar för sig, inte frågar så jävla mycket. men det är jag. om man ska säga rent allmänt är det väl alltid bra att vara lyhörd och uppmärksam. ta initiativ och kör på.

• sweetie77

Det är ju individuellt förstås. Men personligen så uppskattar jag då en kille tar sig tid, har förspel och är mån om att det ska vara bra för båda.
    Att han är kapabel att läsa av signaler och att man är samspelta, vill samma sak och har ungefär samma preferenser.

• Anonym (njutning)

Är man bra i sängen som kille så är man uppmärksam och lyhörd, fantasifull och totalt o-egoistisk. Han ska sätta sin partner i främsta rummet, gå in för att ge partnern maximal njutning.

Det sämsta ligget jag har haft var en kille som försökte hetsa upp mig ordentligt lite halvhjärtat, sen in, ut, sprut, tack och hej. Så besviken jag blev!!

• sweetie77

Anonym (njutning) skrev 2009-12-29 18:33:04 följande:

Är man bra i sängen som kille så är man uppmärksam och lyhörd, fantasifull och totalt o-egoistisk. Han ska sätta sin partner i främsta rummet, gå in för att ge partnern maximal njutning.Det sämsta ligget jag har haft var en kille som försökte hetsa upp mig ordentligt lite halvhjärtat, sen in, ut, sprut, tack och hej. Så besviken jag blev!!
    Ja fy, killar som tror att höjdpunkten på sexet är deras egen orgasm!
Svar på tråden Tjejer! Hur är en kille "bra" i sängen?