• Anonym

föreberedelse infor ev analsex

Jag har viss anledning att tro att jag inom de närmsta dagarna kommer att... hur ska man säga? Bli ordentligt påsatt i röven? :)

Jag har inget lust med klet eller olyckor, och min något äckliga/rättframma fråga lyder alltså:

Hur ska jag se till att ha den optimala tarmsituationen inför knullandet? Alltså minimalt med skit ivägen?

Det röra sig om allt från ett dygn till fem dagar innan det blir av. Jag tänker diettips/'städningstips' osv...

• Svar på tråden föreberedelse infor ev analsex
  • Anonym

Anonym (bdsm?) skrev 2009-12-29 17:45:37 följande:

Hmmmm hur menar du med diettips? att det ska vara tomt i ampullen eller att det ska lukta midre om det råkar finnas bajs där? Du skriver så att det låter som att du kommer att bli överrumplad när som helst. Bajs kommer ju att produceras och komma närmare och närmare ändtarmen under den här tiden, du kommer att bajsa ut det och det kommer att fyllas på. Hur redo vill du vara menar du? Ständigt?
    haha, inte ständigt kanske. Men iaf så jag kan vara fit for fight inom ett par timmar kanske? typ inte klämma i mig pizza och chips till lunch, det skulle inte ge optimalt läge.

och Anonym (bdsm?)... är det en fråga?
  • Anonym

Och jag menar kansek både "tomt i ampullen" och "att det ska lukta mindre om det råkar finnas bajs".

Menar mest allt som minskar bajsriskerna i allmänhet.

• Anonym

Anonym (misslyckad) skrev 2009-12-29 18:11:05 följande:

Har ett par påsar Laxabon över, pulver man blandar i kallt vatten; en påse blir en liter laxerande. Skulle ha bälgat i mig 4 liter, klarade inte det (inför en undersökning på sjukhuset). Vad bjuder du... Dricks dagen innan övningen.
    Hm. Tror nog inte det. Mest för att ett dygn är lite svårt att veta på, och för att jag inta tänker av-anonymisera mig för dig :)

Alltså.
    Min karl har hintat och jag vill vara in good shape så att säga. Inga jätteingrepp, men tips?
  • Anonym

Det är väl bara att du bajsar, tvättar dig ordentligt och sen har sex?

När du precis har bajsat finns det inget kvar i ampullen. Då är det ingen fara.

Att hålla på med vatten eller laxermedel är bara onödigt.
    Är man livrädd för bajs ska man inte stoppa in snoppen där bajs naturligt uppehåller sig.

• Anonym

Anonym (bdsm?) skrev 2009-12-29 18:46:31 följande:

ja bdsm var en fråga, med tanke på hur du uttryckte dig...
    'hur jag uttryckte mig'... Jag vill inte påstå att det är några allvarliga bdsmaktiviteter vi sysslar med, men vi kanske siktar lite åt det hållet?
  • Anonym

Anonym (misslyckad) skrev 2009-12-29 18:52:02 följande:

Nej, det hade jag inte räknat med, man får visst inte byta varor eller tjänster på FL ens. Kanske mer tipsa, Apotek har receptfria laxermedel också, ju (jobbar inte på apotek, får inte provision). Men är det en partner du känner väl borde det inte vara så känsligt...
    Nej, jag menar itne att det är hela världen, men jag föredrar endå att vara på den säkra sidan. Vill ine förstöra känslan av alltihop...
  • Anonym
    Anonym skrev 2009-12-29 18:55:44 följande:
    Det är väl bara att du bajsar, tvättar dig ordentligt och sen har sex? När du precis har bajsat finns det inget kvar i ampullen. Då är det ingen fara. Att hålla på med vatten eller laxermedel är bara onödigt. Är man livrädd för bajs ska man inte stoppa in snoppen där bajs naturligt uppehåller sig.
    Livrädd tycker jag inte jag har utgett mig för att vara. Bara för att fråga vidare, din definition av 'tvätta noga'?
  • Anonym
    Lattemor skrev 2009-12-29 20:15:14 följande:
    Det känns som att du överdramatiserar detta med att förbereda sig. Se bara till att vara nysketen och nytvättad innan du låter gubben ta dig i sketan så skall du se att det går bra.
    Haha, roligt med någon som talar klarspråk. Men än en gång, många säger 'tvätt', exakt hur menar du/ni/de då? Är det en snabb utvändig avsköljning ni menar eller år de mer?
  • Anonym
    Anonym skrev 2009-12-29 19:38:36 följande:
    Livrädd tycker jag inte jag har utgett mig för att vara. Bara för att fråga vidare, din definition av 'tvätta noga'?
    Duscha och tvätta dig bara. Utvändigt.
    Så gör jag och det har aldrig blivit bajs på snoppen.
Svar på tråden föreberedelse infor ev analsex