Inlägg från: Anonym (misslyckad) |Visa alla inlägg
  • Anonym (misslyckad)

föreberedelse infor ev analsex

Har ett par påsar Laxabon över, pulver man blandar i kallt vatten; en påse blir en liter laxerande. Skulle ha bälgat i mig 4 liter, klarade inte det (inför en undersökning på sjukhuset). Vad bjuder du... Dricks dagen innan övningen.

• Anonym (misslyckad)
    Anonym skrev 2009-12-29 18:30:41 följande:
    Anonym (misslyckad) skrev 2009-12-29 18:11:05 följande:
    Hm. Tror nog inte det. Mest för att ett dygn är lite svårt att veta på, och för att jag inta tänker av-anonymisera mig för dig :)Alltså.Min karl har hintat och jag vill vara in good shape så att säga. Inga jätteingrepp, men tips?
    Nej, det hade jag inte räknat med, man får visst inte byta varor eller tjänster på FL ens. Kanske mer tipsa, Apotek har receptfria laxermedel också, ju (jobbar inte på apotek, får inte provision). Men är det en partner du känner väl borde det inte vara så känsligt...
  • Anonym (misslyckad)

Intressant ämne! Trodde jag varit med om det mesta under "the swinging sixties"; dden sexuella revolutionen när p-pillret släpptes i landet (gruppsex, lesbiskt, oralsex förstås och en massa ställningar. En karl skröt över att han kunde köra in hela näven i slidan - det lockades jag inte av).

Analsex råkade jag aldrig på. Och först när jag hörde talas om det på senare tid var det som något tonårstjejer kände sig tvungna att gå med på, enligt media.
    Så såg jag en tråd om en tjej som blivit heltänd på det. Och jag kom att tänka på exet som ville att jag skulle smeka honom där under akten.

Nu är jag faktiskt väldigt nyfiken och övertygad - i teorin - om att analsex kan ge en kvinna njutning.

• Anonym (misslyckad)
    Anonym (bdsm?) skrev 2009-12-31 01:49:20 följande:
    Varför kallar du dig misslyckad?
    Tyckte det passade mitt första inlägg där jag nämnde medicinskt laxermedel som lär vara effektivt; Laxabon -  jag klarade inte att få ner det och erbjöd TS på skoj två överblivna påsar.
Svar på tråden föreberedelse infor ev analsex