• Anonym

otrogen med chefen, båda har familjer

idag har jag gjort nåt jag aldrig trodde jag skulle göra, jag har inlett ett förhållande med min chef på företaget som jag började på för 2 veckor sen. vi kände båda två vilken attraktion som satt fast mellan oss från första dagen. började maila o idag har vi varit o fikat o sagt ragt ut att v vill ha varandra.. det här är sjukt trodde aldrig jag skulle göra så här men vi dras tillvarandra så det är otäckt allt klickar vi pratar som om vi känt varandra hela livet.
    båda har vi familjer med barn men båda har vi de jobbigt hemma. vet inte vad jag ville med det här inlägget måste bara få ur mig de på nå vis. Har aldrig varit så attraherad av någon nånsin, aldrig klickat så här med någon förr!! Jag flyger högt över molnen just nu!

• Svar på tråden otrogen med chefen, båda har familjer
  • Anonym

God for you,har ni inte gjort något ännu så tycker jag ni ska hålla det så och göra slut med era respektive först

• Anonym (S)

Inte bra att det är din chef det är ju du som får gå om han tröttnar, bara så du vet annars vet jag hur stark en attraktion kan vara men tänk efter först om det verkligen är värt det....

• Anonym (jalla)

bra förhandlingsläge på lönesamtalet!

men tänk efter lite nu och se till att ni avslutar era nuvarande förhållanden innan ni går vidare!!! har gjort misstaget att träffa en upptagen kvinna som lovade att bryta upp men aldrig gjorde det så jag vet hur jobbigt det kan bli. att han sedan är din chef gör ju inte saken lättare... tänk på ditt jobb och vad som kan hända om det inte håller.

lycka till!

• ZXC

Hur vet du/ni att förhållandet kommer att funka om nu flyttar ihop?
    Dom flesta paren är stört kära i varandra i början och när vardagen kommer så kommer även problemen, hade du tänkt göra samma sak igen då att byta kille?
    Det verkar på det här forumet att så fort ens eget förhållande börjar få problem så börjar man träffa andra istället för att fixa sitt eget förhållande funkar inte det så är det bättre att bryta upp och gå åt skilda håll.

Ska det vara så jävla svårt att kämpa i förhållandet det är klart att det är toppen ibland och sämre ibland men vissa verkar leva i sina drömmar och tro att det är guld hela tiden och när det kraschar.
    Så ger man upp och går till nästa partner innan man har avslutat sitt tidigare förhållande, om det kallas kärlek så är det en jävligt kass kärlek.

Gräset är aldrig/sällan grönare på andra sidan staketet

• rohan

TS förljugit inte dig själv som person och människa gentemmot din partner genom att gemomföra otroheten.  
    Svårt det här att du har   med dina känslor för din mans chef alltså en person som är i en auktoritets postion till din man kanske spelar detta in din attraktion till honom ochså eller en riktig alfahanne.

• guldtrassel
    rohan skrev 2010-01-01 14:49:05 följande:
    TS förljugit inte dig själv som person och människa gentemmot din partner genom att gemomföra otroheten.   Svårt det här att du har   med dina känslor för din mans chef alltså en person som är i en auktoritets postion till din man kanske spelar detta in din attraktion till honom ochså eller en riktig alfahanne.
    Eh, say what??
  • Anonym (nejnejnej)

ett av problemen ni inte verkar tänka på är att de flesta kollegor kommer troligen att se ner på dig för ert förhållande... även om det bara är rykten så kommer alla att tro att du är chefens spion... inte låta dig vara med i de flesta samtal som handlar om chefen då på alla företag så pratas det om chefen bakom dens rygg... och eftersom du är ny så kommer nog inte du få det så roligt där..
    Kollegorna kommer tycka att du får alla fördelar eftersom du ligger med chefen!

sen tycker jag att ni båda ska göra slut med era respektive...
    Ni vet aldrig om en svartsjuk/åtsidosatt kollega bestämmer sig för att avslöja er...

• houseboatman

TS, hur har det gått ?
    Intresserad då jag befinner mig i en "liknande" situation även om den skiljer sig åt på ett antal punkter.
    Jag är dock involverad med min chef sedan ett par veckor. Så även om dom flesta har väldigt mycket åsikter om detta, vet jag nog bättre än några vad du går/gått igenom. Vi var dock inte lika karaktärsfasta som ni förhoppningsvis är.....

Gå på din magkänsla skulle jag säga... känner man att det klickar för livet bör man inte blunda för det. Det är min åsikt.

• hmm09

ja det är svårt med känslor för en annan man när man är gift och har barn,

jag tycker om du verkligen är säker på dina känslor och litar på din nya man så är det bäst att sätta dig och föklarar för din man att du är kär i nån annan man ,hur kommer din man att regera ? specillt om ni har det bra i erat förhållande och hur gammla är dina barn ? hur ska förklara för de ? vad tycker de ?

det är många saker du måste fundera på ,och en tips kankse bäst att du byter jobb i alla fall , bli jobbigt säkert att jobba med din chef om ni är i hop ,och svårt ändå att stanna och se honom varje dag när ni har starka känslor för varandra. lycka till

• Anonym
    ZXC skrev 2009-12-31 10:02:04 följande:
    Hur vet du/ni att förhållandet kommer att funka om nu flyttar ihop?Dom flesta paren är stört kära i varandra i början och när vardagen kommer så kommer även problemen, hade du tänkt göra samma sak igen då att byta kille?Det verkar på det här forumet att så fort ens eget förhållande börjar få problem så börjar man träffa andra istället för att fixa sitt eget förhållande funkar inte det så är det bättre att bryta upp och gå åt skilda håll.Ska det vara så jävla svårt att kämpa i förhållandet det är klart att det är toppen ibland och sämre ibland men vissa verkar leva i sina drömmar och tro att det är guld hela tiden och när det kraschar.Så ger man upp och går till nästa partner innan man har avslutat sitt tidigare förhållande, om det kallas kärlek så är det en jävligt kass kärlek.Gräset är aldrig/sällan grönare på andra sidan staketet
    TS har väl inte påstått att hon ska gifta sig med chefen eller? Hon funderar på att knulla med honom. Om ni inte fattat att vänsterprassel förekommer och varför ska man kanske inte diskutera den saken på FL.
Svar på tråden otrogen med chefen, båda har familjer