• Anonym (2 bröst tack...)

Vart opererande ni er och hur gjorde ni med finansiering?

Efter två graviditeter så är mina bröst ett minne blott. Tom bröstvårtorna hänger... Har alltid haft små men då snygga. Nu gråter jag nästan varje gång jag ser dem...
    I stockholmsområdet, vart opererade ni er? Och hur gjorde ni med finansiering?

• Svar på tråden Vart opererande ni er och hur gjorde ni med finansiering?
  • tessano

Jag opererade mina bröst på Proforma Clinic i sthlm.. har dock inte fött barn.
    Jag lånade via medical finance, men där hade dom rätt höga räntor så jag tog ganska snabbt ett nytt lån och betalade av det gamla.
    Kan säga att det ända jag ångrar är att jag inte opererade mig tidigare, alla kvinnor bör få känna på hur det känns att ha ett par snygga bröst ;)
    Väntar dock mitt första barn nu, så får väl se hur de ser ut efteråt.

• Anonym (2 bröst tack...)

Tog du lånet då via banken?
    Nöjd med kliniken?

• tessano

Mitt andra lån menar du? det har jag på ikanobanken.
    Jag är jätte nöjd. det ända är att jag är lite missnöjd över ärren, men det beror ju helt o hållet på hur man sköter dem och hur kroppen läker.
    Dessutom är ju inte de nånting som man visar folk direkt. (har dem under brösten)

• frux

jag har visserligen inte opererat mig än, men ska under detta år. Jag tar dock pengar ur famijens sparande. Jag vill varna för att ta LÅN med dyr ränta för att köpa nya bröst! Spara ngr år ist och ta iaf ett mindre lån! Men att lån 40-50 tusen för en plastikoperation.... Ingen bra ide.

• Crazy Baby

Rekommenderar Proforma! Har opererat mig där några gånger bl.a en bröstförstoring!

På Proforma är de supertrevliga och duktiga! Man känner sig alltid välkommen där och inga frågor är för dumma för att ställas!

www.proformaclinic.se

• Fantastiska Skatt

Kan verkligen rekommendera Akademikliniken!

• tessano
    frux skrev 2010-01-08 17:18:08 följande:
    jag har visserligen inte opererat mig än, men ska under detta år. Jag tar dock pengar ur famijens sparande. Jag vill varna för att ta LÅN med dyr ränta för att köpa nya bröst! Spara ngr år ist och ta iaf ett mindre lån! Men att lån 40-50 tusen för en plastikoperation.... Ingen bra ide.
    Självklart är det ju alltid bättre att spara än att ta lån, spelar ju ingen roll vad man ska köpa.. Men då hade jag behövt vänta ytterliggare några år med min operation, och som jag skrev tidigare är det ända jag ångrar att jag inte gjorde det tidigare!
    Så lånade jag ju ganska snabbt om och sänkte min ränta.. 
    Min operation kostade 35 000:-
Svar på tråden Vart opererande ni er och hur gjorde ni med finansiering?