• fruis

kär i en kändis

Anonym (kär och...galen?) skrev 2009-12-30 21:43:04 följande:
    Jag har nog gått över det där stadiet då jag kan ha både och. Jag förstör ju mitt liv. All min tid lägger jag på en man som jag aldrig träffat. Jag träffar inte mina vänner längre, min man är borta mycket och jag bryr mig faktiskt inte om han skulle dumpa mig, då får jag ju i alla fall en anledning att åka till England. Jag vet att vi skulle ha det toppen. Han är så målmedveten. Jag älskar det hos honom. Så ung men ändå så sugen på livet, alla vinklar ur livet.
    Svarar du inte här på vari problemet ligger? Du längtar också efter att vara ung, målmedveten och sugen på livet. Dessutom känner du dig ensam för att din man är borta mycket och kanske inte ger dig den livskick du just nu törstar efter.

Vad kan du göra i ditt liv som får dig att sätta nya mål och känna dig sugen på livet igen? Byta jobb, flytta (och då menar jag inte främst till England ) , byta klädstil, förverkliga en dröm eller något annat?
  • fruis
    Anonym (kär och...galen?) skrev 2009-12-30 21:53:46 följande:
    Min man var inte borta mycket förut men efter det här har vårat förhållande blivit kallare. och därför är han borta mer. Fruis. Jag längtar inte efter att få vara ung men jag längtar nog efter en partner som är mer målmedveten än min man. Men vad ska jag göra? jag älskar ju min man men kan inte sluta tänka på ......
    Men längtar du verkligen efter en mer målmedveten man eller efter att bli mer målmedveten själv? Ofta blir man ju förälskad i personer som har de egenskaper man själv trängtar efter.

Jag misstänker ju att det bara är en vanlig, saftig trettioårskris som spökar och ditt kändisspan är bara ett sätt att hantera den.
Svar på tråden kär i en kändis