Inlägg från: Anonym (Ts igen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ts igen)

kär i en kändis

Jag har ett nytt konto och minns inte inlogget till mitt gamla nu så uppdaterar såhär istället!
    hade helt glömt denna tråd men påmindes nu när den dök upp i flödet. Min kärlek till honom har aldrig släckts men har ju varit tvungen att gå vidare i livet iaf. Åkte till England för att ge det ett försök men lyckades inte få till en träff så därför älskar jag honom på avstånd nu istället.

• Anonym (Ts igen)

Vem tummade ner mitt inlägg?? Så barnsligt, har väl inte gjort dig nåt

• Anonym (Ts igen)
    Anonym (Sånt här funkar bara) skrev 2023-07-12 18:06:33 följande:

Sånt här kan bara funka om du är väldigt fysiskt attraktiv. Även då är det låg chans. Annars kommer kändissnubben ignorera dig, avfärda dig eller tom anmäla dig om du stalkar honom.

Oavsett om du är det eller ej så borde du lägga ner.

Fick inte ens chansen att presentera mig till honom!!
  • Anonym (Ts igen)
    Anastasia skrev 2023-07-12 22:45:48 följande:

Tror det var 96 - 97, då var jag sååå kär i Nick Carter.  Den blonda killen i Backstreet boys, jag satt som förstelnad framför mtv och ztv för att få chansen att spela in alla musikvideos med just Backstreet boys, sedan satt jag där med min vhs dosa och spolade fram och tillbaks, till när Nick Carter sjöng.  Jag var på en av deras konserter i globen, och då hade han klippt av sig page frisyren och då fick jag nog.   Då gick jag och blev ett Eminem fan istället.  

Just med det här med att bli kär i en kändis, så ytligt det kan bli.  Helt sjukt, för en hårklippning liksom?  Jag har inte vhs kasetterna kvar, men den här musikvideon såg jag nog på en 1000 gånger, utan att överdriva.   

Förstår dig men för mig är det absolut inte så ytligt. Kommer alltid att älska honom men tänker inte på han 24/7 längre 
  • Anonym (Ts igen)
    Anonym (A) skrev 2023-07-12 22:56:39 följande:
    Jaha? Varför skulle inte det vara sant? Jag sitter i ungefär samma situation som ts (fast något bättre läge) och jag är nästan lika gammal som ts.
    Det är inte lätt! Hoppas du får träffa din kärlek någon dag. Eller åtminstone prata med honom.
  • Anonym (Ts igen)
    Anonym (A) skrev 2023-07-13 01:36:28 följande:
    Tack :) Vi har faktiskt viss kontakt och någon dag kommer jag att resa dit där han finns och då föreslå att vi ses. Jag kommer att träffa honom om jag åker dit, det är jag säker på, men mer privat tänkte jag alltså, ta en fika ihop eller något annat lättsamt.
    Glad jag blir för din skull 😊 får jag fråga hur ni fick kontakt? Jobb eller mer privat? Känn ingen press med att svara förstås. 
  • Anonym (Ts igen)
    Dr Nail skrev 2023-07-13 01:43:50 följande:

Vem är det då, säg? Gessle? Strömstedt? Körberg? Alltid dessa mumlare med er ungdomar!..

Ungdomar?
  • Anonym (Ts igen)
    Anonym (A) skrev 2023-07-13 10:49:55 följande:
    Via hans officiella kanal i sociala medier :) Privata meddelanden där.
    Åh! avundas dig verkligen men inte på ett missunnsamt sätt. Kärlek är fint 🌼
    hoppas ni får en fin första träff sen när det blir dags för det! 
Svar på tråden kär i en kändis