• Anonym

kär i en kändis

Men nu måste du ju säga vem det är...snääääääälla .

• Anonym
    Anonym (kär och...galen?) skrev 2009-12-30 21:28:12 följande:
    Förra inlägget var till Anonym.
    Förlåt, menade inget illa. Tänkte bara att om jag viste vem det var så kunde jag lättare komma med tankar om hur du skulle komma över honom. Förlåt igen.

Håller annars med Nano. Att du nog är förälskad i tanken om hur han är och hur ni skulle kunna ha det. Alltid lättare att tro stora fina saker om ngt man vet aldrig kan ske, då man inte heller kommer få besvikelsen. Därför så svårt komma över också.
  • Anonym
    Anonym (si) skrev 2009-12-30 21:39:13 följande:
    Du är alltså kär i utseendet och stilen? För du har ju ingen aning om hurdan han är som person, i privatlivet.
    precis, han kanske misshandlar kvinnor och flår levande katter i hemlighet. Är pedofil eller 1000 andra hemska saker.
  • Anonym

Men gud han kan ju vara jävulen själv privat! Inte svårt hålla en fin fasad i intervjuer osv.

• Anonym

Varje gång du tänker på honom kan du ju försöka styra tankarna. Försök tänka på honom i extremt smickrande dager. Tänk på att han petar sig i näsan och äter, tycker om blöjsex, är pedofil, sparkar katter, hatar barn, är supernarcissistisk, har jättelitet organ, avskyr att sköta hygienen, snarkar när han sover, obotlig kleptoman, ligger med alla fans han kan komma över etc. Sånt brukar hjälpa när jag blir intresserad av killar mot min vilja.

Är det han från Twilight förresten?

• Anonym

Okej, jag erkänner att jag är grymt nyfiken på vem det är.

Men ts. Du vet inte vem han är på riktigt. Hur han spelar i filmer är inte viktigt, han är skådespelare.

I intervjuer spelar han en annan roll, sig som kändis.

Jag förstår att det är jobbigt för dig.
    Du kanske borde gå och prata med en psykolog eller liknande innan det går ut för mycket över ditt riktiga liv.
    När du inser att du inte vet vem han är kommer du ångra dig om du förlorat dina vänner och din pojkvän.

• Anonym

Du kanske håller på att få en psykos och vanföreställningar ?

• Anonym

Jag vet precis hur det är! Jag var sjukligt kär i Wentworth Miller eller Michael Scofield förut. Jag var kär i hans karraktär, inte speciellt i själva Wentworth utan det var karraktären han spelade i Prison Break. Han var där ödmjuk, känslig, öm, fin och sexig och helt underbar! Jag var kär i hans utseende och hela hans sätt! Han är dessutom också helt olik min man, i sättet. Men när serien tog slut så gick det ett tag och känslorna svalnade. Jag tycker fortfarande mycket om honom, Went. Han är jävligt snygg! Men jag är inte sådär sjukligt kär i honom längre och jag tror att med tiden kommer det bli samma för dig! Det brukar alltid vara så. Får man fråga vem det är du är så kär i? =) *nyfiken*

• Anonym
    Anonym (Ts igen) skrev 2023-07-13 06:35:27 följande:
    Ungdomar?
    Ja, verkligen!

Loa Falkman? Birger Schlaug?
Svar på tråden kär i en kändis