• Friida11

Skönare sex vid graviditet?

Jag misstänker att jag är gravid och jag har mäkrt förendringar i sexlivet tex att jag känner mer när vi har sex.. någon annan med erfarenhet av detta? har ni märkt att sexet blivit bättre i början av graviditeten?

• Svar på tråden Skönare sex vid graviditet?
  • Anonym

jag sitter i samma sits. Misstänker oxå en graviditet och tycker helt plötsligt att han känns GIGANTISK när vi har sex.
    Ser att det var längesedan du skrev men har du fått reda på om du var gravid?

• Friida11

japp och det var inget :( MEnsen var sen 17 dagar så det var jobbigt men har äl nu den 22 så vi har redan börjat köra igång :D Hur går det för dig? Är du gravid?

• redneck girl

jag spyr de första veckorna som en gris.kan knappt äta.ständig fyllsjuka känns det som.men när det gått ett tag så är sexet bra igen.när man är gravid,så är man ju mer svullen/blodfylld i underlivet.därför känns det lite trängre.det är nog vanligt att man blir mer småkåt under graviditeten.man är oftast blötare hela tiden....och brösten är svullna.

• Anonym (många barn)

sexet blir ju skönare just efter man fått reda på att man är gravid eftersom att man ser förändringarna i brösten o på sin kropp o det känns nytt o sexigt spännande, och man vill utforska sin kropp. sedan blir man känsligare därnere när blodet i kroppen ökar efter någon månad. jag tror inte man kan ta skönare sex som ett gravsymptom innan  man testear positivt.

Svar på tråden Skönare sex vid graviditet?