• Flyssel

Pro Points Viktväktarna

Halloj!! Jag är sugen på att börja med Viktväktarna Online. Är det någon i den här tråden som kör med det, och fungerar det även utan att gå på möten?

Stockrosen: Hallå där Lostie!!

• Flyssel
    Hemlighet skrev 2010-02-07 22:49:54 följande:
    Jag skall gå med i vv på nätet nästa vecka, om jag avslutar min naturdiet kur. Har lite ångest
    Spännande! Har du något kvar att gå ner i vikt?
    Jag har velat få tag i någon slags kampanjkod, men det verkar vara svårt. Jag tycker att man brukar få en massa reklam från VV i postlådan, men nu är det länge sedan sist.
    Annkris skrev 2010-02-08 09:17:29 följande:
    Funkar mycket bra, för mig i alla fall Jag har varit med i fyra veckor och har gått ner 4,6 kg.
    Bra gjort!! Hur är det med butiksguider, pointscalculator och kokböcker - kan man beställa dem på något sätt? Jag har varit på hemsidan och tittat i shoppen men det finns ju ingenting där.
  • Flyssel
    Hemlighet skrev 2010-02-08 11:38:24 följande:
    Jag har 10 kg kvar att gå ner innan sommaren.
    Jag har väl ungefär 15 att gå ner, så det är bara att kämpa på.
    Hur mycket gick du ner med naturdiet?
  • Flyssel

Nu har jag tagit steget och anmält mig till VV online! Eftersom jag var på mammaträff med fikabröd och varmkorv idag så såg första dagens points inte så bra ut, men det rättar väl till sig med tiden!

• Flyssel
    mammatilleliasa skrev 2010-02-16 18:17:15 följande:
    Jag lär mig nya saker varje dag och de e väl de hela grejen går ut på att ändra sitt gamla mönster.. :)Jag vet att de kommer funka jätte bra! :)
    Tack, ja jag hoppas att det här ger resultat!! Jag har varit med i VV förut och gått ner 15 kilo, men det gick jag upp igen under mina graviditeter, så nu behöver jag stöd igen.
  • Flyssel
    stockrosen skrev 2010-02-16 22:15:04 följande:
    Hej nyssel!Vi "lostare" får kämpa tillsammans. Tänk på Sawyer *ha ha*
    Ja precis! Vi kan ha en egen klubb som vi kallar Weight-Lost
  • Flyssel

Jag måste vara den enda i världshistorien som lyckats följa VV-programmet till punkt och pricka, och motionera varje dag, utan att gå ner något första veckan... Nu har jag inte invägning förrän på tisdag, men hittills har vågen inte rört sig en millimeter...
    Men jag ger inte upp, för om inget händer på några veckor så har jag ett minituöst registrerat kostschema att gå igenom med valfri dietist på MVC...

• Flyssel
    Liljan75 skrev 2010-02-20 12:03:23 följande:
    Jag gick ner första veckan men sen stilla o tom lite upp men sen gick jag ner 4e veckan igen så tillslut blev det ju ok på en månad. 1,9 kg. Så mitt råd är ge det en månad i alla fall! Kanske är så att vissa inte går ner varje vecka men i det stora hela blir det neråt i alla fall.
    Jo jag kommer ge det tid. Men folk brukar ju tappa flera kilo första veckan, även jag när jag var med för många år sedan.
    Apropå vägning så brukar jag väga det mesta färdiglagat om det inte finns angivet om det ska vägas okokt.
  • Flyssel
    jessican skrev 2010-02-20 14:24:21 följande:
    Det är inte så att du precis varit gravid och fått problem med din ämnesomsättning? Det hände mig och jag la på mig 11!! kilo efter förlossningen...
    Dottern är 3 månader, om det räknas som nyligen. Jag går just under behandling för magkatarr och läkaren talade om just samma sak när jag berättade att jag inte går ner i vikt trots att jag borde (hader noterat det redan innan jag började VV).
    Jag har tagit en del prover och ska gå på uppföljning eftersom någrot värde var förhöjt. Jag trodde bara inte att vikten skulle bero på något annat än att jag åt för mycket.
  • Flyssel
    jessican skrev 2010-02-21 00:31:19 följande:
    Men va skönt att du redan är inne i den svängen. Det tar lite tid att få till värdena men det går! ag har hållt på i 5 månader och medicinera och värderna är inte bra men bättre. Jag har nu på tre veckor med VV gått ner 4.7 kg så det går. Lycka till!!
    Skönt att det är på rätt väg! Bra jobbat att gå ner så mycket på tre veckor, kör hårt!
Svar på tråden Pro Points Viktväktarna