Inlägg från: MammaLillfis |Visa alla inlägg
  • MammaLillfis

Spinalhuvudvärk

Jag fick spinalhuvudvärk för de stack fel när de skulle ge mig EDA och den satt i 2 veckor, det jävligaste jag varit med om i smärta. Betydligt värre än värkarna tyckte jag...men med massor av kaffe och koffeintabletter så gick den til slut över och jag kunde äntligen stå upp och hålla min son och byta första blöjan.

• MammaLillfis
    JA77 skrev 2010-01-13 20:51:39 följande:
    Nej, inte för att de sticker in nålen för långt (då kommer man inte spinalt!) , utan av olika omständigheter då bedövningen läggs./Narkos-ssk.
    Till mig sa hon som stack att det var för att hon stuckit för långt in med för grov nål. Jag skulle få EDA och tydligen var jag så uppluckrad i fogar och dylikt att när det normalt sätt ska ta emot gjorde det inte så på mig. Kändes kanon att få en sådan förklaring från IVAs överläkare precis som om det vore mitt eget fel att hon misslyckades...{#lang_emotions_undecided}

/ "vanlig" ssk
  • MammaLillfis
    JA77 skrev 2010-01-16 13:20:10 följande:
    Det är grovleken som har betydelse för spinalhuvudvärken, inte längden på nålen.
    Ah, jo det var så hon sa också att hon stack för långt med för grov nål ( man tackar ). Ingen höjdare precis..
Svar på tråden Spinalhuvudvärk