• siamusen

Vi som älskar att handla på ICA- BILDTRADEN!!!!!¨Del 3

Här lägger vi som vanligt in bilder på våra skatter som vi hittat på ICA. Lite pladder är tillåtet men låt det inte bli så mycket att bilderna försvinner. Och alla vet vi nog vem jag syftar på mest nu Allt annat snack kan vi ju ta i huvudtråden precis som innan.

Nu kör vi

• Svar på tråden Vi som älskar att handla på ICA- BILDTRADEN!!!!!¨Del 3
  • Lady Namárië
    Lejoliv skrev 2010-01-02 12:54:43 följande:
    Barnen bryr sig ändå inte om varifrån falukorven kommer så länge den är hel och ren!
    Det där är ju inte sant! Det är klart att barn som inte fått lära sig vad kvalitet är äter falukorv från Willys och ser glada ut, men mina barn skulle aldrig acceptera något annat än perfekt rundad korv från ICA. Jag tycker faktiskt att du skall se över dina prioriteringar. Har du inte råd att köpa färsk ICA-korv får du väl köpa begagnad. Eller vill du att dna barn skall bli mobbade på dagis?
    So say we all
  • Mumu
    Lady Namárië skrev 2010-01-02 15:19:39 följande:
    Det där är ju inte sant! Det är klart att barn som inte fått lära sig vad kvalitet är äter falukorv från Willys och ser glada ut, men mina barn skulle aldrig acceptera något annat än perfekt rundad korv från ICA. Jag tycker faktiskt att du skall se över dina prioriteringar. Har du inte råd att köpa färsk ICA-korv får du väl köpa begagnad. Eller vill du att dna barn skall bli mobbade på dagis?
    Jag har faktiskt funderat på att designa ett ICA-korvskal. Alltså ett överdrag som man kan sätta på sin billiga Willyskorv, så ser den ut precis som ICAs. Kanske inte helt etiskt, men jag tror att det skulle sälja bra på Tradera, finns mycket trash som vill se "ICA" ut. Själv skulle jag naturligtvis inte använda det, jag menar, min ICAkorv behöver ju inget överdrag, det är äkta vara!
    Bäst just nu: Happy new year!
  • Trailer T
    Krätchen skrev 2010-01-02 13:50:24 följande:
    Lite dyrt var det, 31.90. Men hey det är ju ICA! Kvalitet ska kosta. Fick en sådan fin påse på köpet De är såå generösa på min ICA.
    Vilken cool påse..Måtse åka till det Ica och få en sån påse

Förresten fick jag ett nytt icakort häromdagen så mitt gamla är till salu
    Jag är inte döv jag bara skiter i vad du säger
  • norgesessan

Var på Ica nu...

IN YOUR FACE, PLASTVAGNHATARE!!! Dom hade plastvagnar där!! HAH!!!

Vi köpte 2 kartonger mjölk, en kokt skinka, 2 bröd, ett paket blöjor , 4 semperburkar, en almanacka, lördagsgodis...Det var nog allt..Tomater också...

Emil 03-Jonathan 05 och Isabelle 2/2.09
  • norgesessan

Har en ica "shop express" påse som vi fick av svärisarna.

Emil 03-Jonathan 05 och Isabelle 2/2.09
  • Lady Namárië
    Mumu skrev 2010-01-02 15:32:25 följande:
    Jag har faktiskt funderat på att designa ett ICA-korvskal. Alltså ett överdrag som man kan sätta på sin billiga Willyskorv, så ser den ut precis som ICAs. Kanske inte helt etiskt, men jag tror att det skulle sälja bra på Tradera, finns mycket trash som vill se "ICA" ut. Själv skulle jag naturligtvis inte använda det, jag menar, min ICAkorv behöver ju inget överdrag, det är äkta vara!
    Alltså, det låter som en skitbra affärsidé, men vill vi verkligen att de som inte stödjer ICA skall få dra nytta av statusen ändå?
    So say we all
  • Stackhouse
    Lady Namárië skrev 2010-01-02 18:53:57 följande:
    Alltså, det låter som en skitbra affärsidé, men vill vi verkligen att de som inte stödjer ICA skall få dra nytta av statusen ändå?
    Så länge pengarna går till oss och alla här i tråden (utom hon med galleriet då) SER ju skillnad på en äkta lördagskorv och en oäkta på flera meters avstånd!
    Jag kan mina Ica så bra att jag kan ha blindest!
    Du vill ligga med mig, det går inte, du är snuskig!
  • Stackhouse
    Krätchen skrev 2010-01-02 13:30:14 följande:
    (bild)
    ÅH! Det toapappret sålde jag på tradera för 700 kronor, men jag hade bara satt på plastet med ICA loggon på och bytt ut själva pappret mot billigare Coop xtra papper. *men så gör jag aldrig igen nu kommer A L L A att börja med det*
  • Stackhouse

Jag har ju länge som ni som är aktiva vet letat efter något som passar med denhär outfiten.

P1020040.JPG
    Så jag åkte till Danmark på LAGERSAELG och hittade dehär på FYNDPRIS .
    Att resan kostade flera tusen och jag knappast gick på plus nu har jag även den FINSKTALANDE äppeljuicen
    PILUTTA ER!
    Och se hur snyggt allt matchar, ska ha det på nästa klädparty faktiskt!
    P1020043.JPG

och sambon blev såklart inte utan han fick en sånhär. 
    P1020046.JPG

Verkligen dansk kvalitet till vrakpris, tycker att alla ska komma med ner nästa år!
  • Krätchen
    Stackhouse skrev 2010-01-02 22:25:42 följande:
    Jag har ju länge som ni som är aktiva vet letat efter något som passar med denhär outfiten. Så jag åkte till Danmark på LAGERSAELG och hittade dehär på FYNDPRIS . Att resan kostade flera tusen och jag knappast gick på plus nu har jag även den FINSKTALANDE äppeljuicen PILUTTA ER! Och se hur snyggt allt matchar, ska ha det på nästa klädparty faktiskt! och sambon blev såklart inte utan han fick en sånhär. Verkligen dansk kvalitet till vrakpris, tycker att alla ska komma med ner nästa år!
    Vilka fantastiska gröna färger!*vill ha*
    Borde ju finnas liknande på ICA, ska kolla i morgon.
Svar på tråden Vi som älskar att handla på ICA- BILDTRADEN!!!!!¨Del 3