• läslusen

Hoppas Hoppas del 4

God fortsättnng på 2010!
    Grattis till pojken Bette!

• läslusen

Tittar in för att se hur det går för er. Beroende på var ni befinner er i för fas, så kramar eller tummar till er!!!  

• läslusen
    Kaka76 skrev 2010-02-06 15:05:05 följande:
    Cemali: Va roligt att höra från dig! E allt bra? Du njuter väl förfullt av att vara mamma Här rullar det på ruvardag 6 idag. Tycker tiden sniglar sig fram..... Kram
     Hoppas hoppas nu!!! Tack, allt är bara bra!  Jag njuter och försöker verkligen ta vara på varje ögonblick - för den här tiden går otroligt fort. Jag inte sticka under stol med  att det har varit en stor omställning men nu börjar det bli lite rutiner (och lite mer sömn för min del). Kram!
  • läslusen

Det var ett tag sedan jag tittade in märker jag... Min lille kille har redan hunnit bli fyra månader. Grattis, jag är verkligen så glad för din skull kaka76!!! Jag hoppas det plussas på här i tråden och jag håller tummarna för er irma1 och sodkt!
    KRAAAAAAM på er alla!

• läslusen
    SaltBöna skrev 2010-03-16 18:37:04 följande:
    4 månader wow snacka om att tiden går fort Tummar hålls för er ruvare Irma och Sodk! Själv pratade jag med SU idag och jag vill ju helst inte vänta alltför länge med FET och det behöver jag inte heller woohoo. Startar med provera slutet av mars och FET v 17
    Det var mycket ledsamt att det inte blev plus för dig nu senast men vad skönt att få ta nya tag nu så snart och slippa gå och vänta. Hoppas att du med flera här plussar snart. Det skulle vara så kul om vi alla här kul med en äd-barn/mamma-tråd.

4 mån: Ja det går verkligen så otroligt snabbt.
  • läslusen
    Irma1 skrev 2010-03-19 22:13:09 följande:
    Estra: Det va ET jag gjorde men vi fick 3 st till frysen också   Ha en underbar helg alla..
    Grattis Irma1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Fantastiskt att få tre till frysen med.
  • läslusen
    sodkt skrev 2010-03-30 12:54:03 följande:
    Det blev ett minus för din del, mitt tredje försök.. Jag hoppas ni andra har mer tur..
    Nej, vad ledsamt! Skickar dig många styrkekramar!
Svar på tråden Hoppas Hoppas del 4