• Bette

Hoppas Hoppas del 4

Hoppas att ni får många plus i den här tråden under 2010.

God Fortsättning på 2010{#lang_emotions_tomte}

Bette

• Bette
    läslusen skrev 2010-01-03 21:42:13 följande:
    God fortsättnng på 2010! Grattis till pojken Bette!
    Tack så mycket för grattis, jo visst är det underbart att han äntligen är här hos oss, vi njuter för fullt av föräldraledigheten Christian och jag och papsen när han är hemma efter jobbet och på helgerna.

Bette
  • Bette
    Kaka76 skrev 2010-02-18 13:48:11 följande:
    Tack för alla tummar!   Det hjälpte.........   på stickan idag!!!!! Är sååååååå GLAD! Saltböna: jag är säker på att du är ruvare nu tänker på dig!!!! Lyckliga Kramar från Karin
    Stort grattis till plusset. Vad härligt, det skall gå hela vägen för er nu. Känner på mig att även 2010 kommer att bli ett bra barnår.

Kramar

Bette
  • Bette
    Kaka76 skrev 2010-03-04 13:55:46 följande:
    Hej! VUL gick bra såg ett litet pyre som var 8,5 mm med tickande hjärta Känns underbart men oron är kvar att allt ska gå åt skogen ,vågar inte riktigt njuta och vara sprudlande glad  Många varma kramar!!!!!
    Stort grattis

Kram
  • Bette
    lisjau skrev 2010-03-07 19:36:01 följande:
    försten tjejer. Vill att vi ska försöka få ihop en träff i sommar (dom som vill och orkar) Är ni intresserade så maila mig så kan vi byta nummer osv. [email protected]">[email protected] kram Lisa
    När får ni ert efterlängtade pyre? Det borde vara snart.
  • Bette
    lisjau skrev 2010-03-12 09:57:39 följande:
    Jaa, vårt mirakel är beräknat till 16e Maj. Det närmar sig med stormsteg. Är supernervös. Hr mår du bette?
    Jag mår superbra, är lite förkyld nu som alla andra men annars är det bra. Lillkillen växer så det knakar, han är 3 1/2 månad snart, tiden går så fort. Vet ni vad det blir pojke/flicka?

Igår var vi på Ikea och köpte den här berömda matstolen bland annat och tallrik både djup och platt samt en mugg, det var fabler på tallrikarna och muggen så jag kunde inte låta bli. Sedan så blev det såklart matningsskedar också.

Kram

Bette
Svar på tråden Hoppas Hoppas del 4