• Irma1

Hoppas Hoppas del 4

Hej på er alla..

vad kul att det händer lite nu.. Ska hålla mina tår för er alla.. Själv så händer det inte mycket för m helgin del jag bara väntar o väntar..

Ha en trevlig helg..

Kram..

• Irma1

Oj vad hände med mitt inlägg ja ja ni förstår säkert ändå

Blev några extra bokstäver..

• Irma1

Heja:  Håller alla tummar för dig o den lilla frysisen..  

• Irma1

Hejsan svejsan..

Saltböna: Hur är det med dig?? Det börjar väl närma sig testdag snart??

Kaka76: Hur mår du??

• Irma1

Kaka: Underbart  Så spännande o få se det lilla hjärtat..

Massa kramar..

• Irma1

vill bli3: Välkommen till tråden

Kaka76: Om du inte har fått något mail av mig på din inbox så säg till..

Hoppas ni alla har en trevlig helg..

Kramar

• Irma1

Saltböna: Nej va tråkigt som heja skriver så fortsätt med medicinen till dag 18 o gör ett nytt  test.. Tänker på dig..

Kramar..

• Irma1

Villbli3: Jag ruvar nu på ett litet embryo Känns sådär när jag inte är så hoppfull eftersom jag testat minus 2 gånger innan..

Kaka: Jag tänker på dig även om jag skulle vilja må illa så kan det inte vara roligt när man inte får behålla någon mat.. Hoppas det går över snart..

Heja06: Jag fick krystoff denna gången men egentligen så skulle jag ha fått han milan som inte kunde sätta in förra gången men jag frågade om det va skiftbyte o det va det så jag fick vänta lite längre men det gjorde inget.. Men även krystoff tyckte det va lite besvärligt... lite jobbigt bara att jag inte fick se den lilla pricken.. Men han va väldigt trevlig.. Prata bara lite me honom förra gången då han fick komma in o fixa till det hela.. Men nu ruvar jag på ett litet embryo.. Hoppas allt är bra med dig..

Saltböna: Massa styrkekramar till dig..

• Irma1
    Saltböna: Vad skönt att den kom nu.. Nu börjar du ladda för ett FET  
    Jag känner absolut ingenting. Bara öm i brösten men det är ju vaggisarna som gör det för det har jag haft dom andra gångerna också.. Är lite deppig för jag tror inte att det kommer att funka denna gången heller.. Har en fråga till er alla om ni har hört talas om Glandin25?? Det ska vara ett naturmedel som ska hjälpa att slemhinnan ska tjocka till sig lite o att ägget ska fastna, har jag fattat det som. 
    Hoppas ni alla har en trevlig helg.. 
    Kramar...
  • Irma1

Saltböna: Det går framåt men i natt hade jag jätte ont i magen precis som mensvärk

en bra stund.. Det är ungefär som förra gången jag ruva då fick jag också lite mensvärk men nu gjorde det verkligen ont.. Men det visar sig väl.. Jag är på ruvardag 13 idag så jag ska testa på söndag men testar nog på fredag så kan jag vara ledsen fre o lördag eftersom jag jobbar på söndag.. Känner mig så nere  Men är jätte glad att ni finns här inne..

Hoppas ni andra  mår bra o att ni får en mysig dag i solen

• Irma1

Kaka76: Tack det behövs nu känner jag.. Underbart skönt att du fick se till lilla pyret som sprattlade

sodkt: Nu håller vi tummarna för varandra.. Jag har ju mensvärk till o ifrån dom senaste dagarna men läst att det inte behöver vara någon fara..

• Irma1

Hej alla...

Tror inte det är sant men jag har plussat idag.. Det va två streck på stickan så jag hoppas att det blir plus på söndag också.. Tänker ju att det kanske är fel på stickan men jag ska ta ett nytt prov i morgon också.. Men vi är jätte glada men har svårt att tro på det.. Jag har ju aldrig varit gravid på mina 37 år

Sodkt: Håller mina tummar för dig nu på måndag..

• Irma1

Tack alla Jag har gjort 2 tester till o dom är positiva bägge två..  Är så glad

Massa kramar

• Irma1

Estra: Det va ET jag gjorde men vi fick 3 st till frysen också

Ha en underbar helg alla..

• Irma1

Sodkt: Håller tummarna för dig idag

Kramar

• Irma1

Hej svejs...

Hur är det med er alla??

Själv mår jag oki men mår lite illa då o då o mensvärk emellanåt o idag va jag jätte trött så nu är det snart sängen för mig.. Längtar så till den 8/4 då vi ska på vårat första UL o hoppas bara att allt ser bra ut.. Är lite nervös o vill att tiden ska gå fort. Fick lite bruna flytningar nu på kvällen o undrar om det är det som kallas spottings??

Massa kramar till alla

• Irma1

Nej va tråkigt sodkt skickar dig varma styrkekramar..

• Irma1

Glöm nu inte att hoppa över till den andra tråden

Svar på tråden Hoppas Hoppas del 4