• ke chara

Viktväktartråden med ProPoints

kan man "slinka med" här? gissar att lite sällskap skulle göra det hela lättare - åtminstone vissa dagar.

• ke chara

*suck*
    ingen bra morgon... satte mig & räknade ihop gårdagen - vi var bortbjudna - och kände bara hur humöret sjönk mer & mer för varje sak jag la till i checklistan. vääääääääääldigt dålig kväll, om vi säger så: landade på tre gånger mina dagliga PP till slut...
    visst, det var en kväll och nu gäller det att inte upprepa det beteendet, men det känns ändå inte särskilt kul.
    (ännu mindre skoj blir det ju att veta att resten av veckans träning kommer att vara "damage control" istället för viktminskningshjälp)

har ni andra några bra strategier för att INTE falla in i gamla, dåliga vanor på fester & liknande?

• ke chara

mammakalmar: det var något sådant jag FÖRSÖKTE göra. det gick... ehm, mindre bra. visst, jag föll inte igenom totalt, men jag hamnade någonstans mitt emellan vad jag hade tänkt mig och hur illa det kunnat vara.
    jag får väl trösta mig med att det oftast varit MYCKET värre, men vill samtidigt få in ett bättre tänkande till nästa gång.

• ke chara

RiNan: jo, jag vet att du har rätt. och jag kommer till och med att kunna VETA det efter att den här veckan är över - det känns av någon anledning lite lättare att ta nya tag igen när den "dåliga" veckan passerat.
    och mhm, jag läste McD-inlägget. skulle ha kunnat vara jag... :$
    en tatuering som belöning? cooooooolt!

Svar på tråden Viktväktartråden med ProPoints