Viktväktartråden med ProPoints
Första vägningen imorgon och är så nyfiken på vad den visar. Äger ingen "fungerande" våg hemma så jag har inte tjuvvägt mig heller :D
Håll tummarna!!!
IzzaBizza: Nope. Har 10 pp kvar på min veckobonus
Första vägningen imorgon och är så nyfiken på vad den visar. Äger ingen "fungerande" våg hemma så jag har inte tjuvvägt mig heller :D
Håll tummarna!!!
IzzaBizza: Nope. Har 10 pp kvar på min veckobonus
Weeehiiii.... 1,2 kg hade jag gått ner. Är i chock! Trodde på några hekto!!!
IzzaBizza: Ja visst gör det!!!! Bra jobbat tjejen!!!
Babyystar: Grattis till dig med! Heja Heja...
IzzaBizza: I min butiksguide står det att en mazarin á 55gr är 7 pp.
Var på after work igår och det blev både tapas buffé och vin. Tänkte att jag skulle försöka hålla mig inom rimlig gräns men när jag väl började äta var det såååå gott, så jag förstod att jag fick lägga pp:en åt sidan, men det var det värt...
... Nya tag idag...!!!
Mary Cherry: Känner igen det där
. Tryckte i mig den sista chokladasken dagen innan inskrivningen. Nu har jag inte ätit godis på 1,5 vecka. Jag som vanligtvis behöver godis varje dag.
Välkommen hit förresten!!!
Fidelis: Självklart får du hänga här
. Så länge vågen visar minus så är det bra!
Blev som sagt en katastrof helg här. Floffade i mig regält från fre-sön fast jag hade bestämt mig för att köra hårt i lör efter after worken. Vägning på onsdag. Vi får väl se vilket håll det gått på...
Vad duktiga ni är allihopa. Kilona bara rasar av er
.
Själv hade jag vägning igår och hade gått upp 0,6. Ja ja... sånt som händer. Nya tag denna vecka!
Vägning igår och vågen visade -1,8 och jag fick min första guldstjärna... weehiii vad stolt jag känner mig!!!!
Jag äter också 29/dag och har 35 i VB. I början "nallade" jag aldrig på veckobonusen men nu går de åt.
Ja det gör jag. Hade gått ner 1,8 och all veckobonus var slut + några av mina AP.