Inlägg från: I väntan på skrutten |Visa alla inlägg
  • I väntan på skrutten

Viktväktartråden med ProPoints

Första vägningen imorgon och är så nyfiken på vad den visar. Äger ingen "fungerande" våg hemma så jag har inte tjuvvägt mig heller :D
    Håll tummarna!!!

IzzaBizza: Nope. Har 10 pp kvar på min veckobonus

• I väntan på skrutten

Var på after work igår och det blev både tapas buffé och vin. Tänkte att jag skulle försöka hålla mig inom rimlig gräns men när jag väl började äta var det såååå gott, så jag förstod att jag fick lägga pp:en åt sidan, men det var det värt...Skrattande... Nya tag idag...!!!

• I väntan på skrutten

Mary Cherry: Känner igen det där Flört. Tryckte i mig den sista chokladasken dagen innan inskrivningen. Nu har jag inte ätit godis på 1,5 vecka. Jag som vanligtvis behöver godis varje dag.
    Välkommen hit förresten!!!

• I väntan på skrutten

Fidelis: Självklart får du hänga här Glad. Så länge vågen visar minus så är det bra!

Blev som sagt en katastrof helg här. Floffade i mig regält från fre-sön fast jag hade bestämt mig för att köra hårt i lör efter after worken. Vägning på onsdag. Vi får väl se vilket håll det gått på...

• I väntan på skrutten

Vad duktiga ni är allihopa. Kilona bara rasar av erSkrattande.
    Själv hade jag vägning igår och hade gått upp 0,6. Ja ja... sånt som händer. Nya tag denna vecka!

Svar på tråden Viktväktartråden med ProPoints