Inlägg från: Nallepuhmamma |Visa alla inlägg
  • Nallepuhmamma

När bör man ringa mvc för inskrivning?

Är i v 7 och här där jag bor (Stad i Skåne) så är inskrivning alltid v 12.
    När bör man ringa in?

• Svar på tråden När bör man ringa mvc för inskrivning?
  • Nallepuhmamma

Okej här har vi bara en mvc jag tillhör isåfall. Finns en till men den får bara folk som bor i city gå till.

• Nallepuhmamma

Bor ju i Hässleholm så har ju den "vanliga" mvc.

Jaså har man rätt att ta en annan mvc?

• Nallepuhmamma
    SilverEmma skrev 2010-01-02 09:41:11 följande:
    Bor utanför HLM själv, bodde inne i stan när jag väntade första & fick gå på Familjens hus men fick byta denna gången...hade hellre gått på den än Bokebergs. (som numera ligger mitt inne i stan) Fick inte plats på den tyvärr...
    Så jag kan få välja familjens hus om jag vill fast jag bor utanför stan?
  • Nallepuhmamma
    SilverEmma skrev 2010-01-02 10:17:18 följande:
    Du kan alltid fråga, men det är inte säkert att det finns plats! Jag är i v 30 så det är ett tag sedan jag blev nekad... Älskade familjens hus, går dit för ÖF ibland, trivs inte alls på den här i Hästveda.
    Jaså har hästveda en egen också?
    Vad är ÖF?
  • Nallepuhmamma
    sara384 skrev 2010-01-02 13:23:30 följande:
    jag bor utanför hlm...men går på familjens hus...bara att säga att du vill det.
    har du nummret till familjenshus?
    Bor du långt ifrån stan?
  • Nallepuhmamma

Ska ringa direkt på Måndag...Hade gärna sluppit Bokebärg här i Hässleholm. Hade gärna gått hos Familjenshus,men säkert nekad då jag bor utanför stan (Mot Finja)

• Nallepuhmamma
    SilverEmma skrev 2010-01-02 20:36:19 följande:
    Hästveda har BVC och ÖF (öppna förskolan), men ingen MVC så jag får gå i stan. Jag hade Karin på familjens hus & tyckte så mycket om henne, mycket därför jag helst ville gå där igen. Men nu fick jag gå på bokebergs (som har bytt namn i samband med flytten...till vad vet jag inte) och har Irene, hon är också väldigt bra så jag är nöjd ändå.
    Har bokeberg flyttat?
    När hjorde dom det?
    Jag gick ju där då innan jag fick sonen för 6 mån sedan...
    Vart är dom nu da?
  • Nallepuhmamma
    SilverEmma skrev 2010-01-03 11:03:44 följande:
    Nu har dom lokaler ovanför Intersport, mitt inne i stan. Det är skitsmidigt med parkering...parkerar man i garaget under gallerian & åker upp med hissen där systemet är så går du ut genom gallerian på den sidan. Sen är det bara nerför gatan. Dom flyttade för en eller två månader sedan bara.
    Ojda där ser man =)
    Hoppas man lär hitta dit sen haha.
    Har dom samma telnr kvar? Eller nytt?
  • Nallepuhmamma
    SilverEmma skrev 2010-01-03 13:22:06 följande:
    Det ska vara samma nummer så vitt jag vet! Tips...ta hissen upp, jävligt många trappor...
    Vilken våning är det?
    Har fakktist ingen aning vart det är.
    Har bara varigt i hässleholms city max 2 ggr på dessa 9 åren jag bott här haha.
    Är de tinne på gallerian iaf?
  • Nallepuhmamma
    SilverEmma skrev 2010-01-03 14:16:28 följande:
    Nej inte i gallerian. Använd utgången på systemet-sidan (dom är i ena änden på gallerian numera) gå sen rakt ner för gatan mellan intersport och kina-restaurangen. Så ligger det på vänstra sidan, bra skyltat. Tror det ligger på tredje våningen men det står på hissknapparna.
    Aha hihi får se om jag lyckas hitta det sen
Svar på tråden När bör man ringa mvc för inskrivning?