• Elli77

Bloggdiskussion och bedömning del 2

Bloggdiskussion och bedömning
    Det här är en fortsättningstråd för alla som vill få sina bloggar bedömda, få hjälp i olika frågor (även om få här är experter) eller bara diskutera bloggarna utifrån olika idéer man har. Vi diskuterar både design och innehåll!
    Saker som kan vara bra att veta innan man kommer igång här!
    Den här tråden är tänkt att fungera lite som bloggbedömningstråden på det sättet att "ger man sig in i leken". Ingen mening att gå in och hjälpa och bedöma om man inte kan vara ärlig. Men, håll det konstruktivt. Ingen vill höra "det var skit och inget kul" - ta upp positiva sidor också och kom med förslag till ändringar!!! Gå in och tyck till om andras bloggar så gör vi detsamma! För att veta vilka bloggar du skall bedöma - kolla tillbaka ett par sidor och ta de som är mest "aktiva" i den här tråden just nu. Folk kommer och går - synd att göra en bedömning som ingen läser.  Glöm inte lägga till era bloggadresser så vi kan gå in och titta.
  • Svar på tråden Bloggdiskussion och bedömning del 2
  • Elli77

Nice!

Nu är min datortid slut... har skrivit kommentar i din blogg om mitt inlägg förresten Tigerlily. 
    Skall städa nu... blääääh!
  • Elsans

Nu har jag hitttat hit! jättebra med en ny tråd!!

Jag har läst ditt inlägg nu Elli, jätteintressant! Fler sånna vill jag läsa! synd bara att du måste ha det skyddat men jag förstår absolut att du måste det.

• Elsans

Men Tigi!! Du har ju stängt av musiken!!!!!! blir så lycklig, nu kommer jag besöka dig mycket oftare!

• Fjärilen235
    Quiet thoughts skrev 2010-01-02 13:42:42 följande:
    Hmm harklar mig förläget, idag tidigare bloggade jag om just hur jobbigt det är med smileysar och du har FULLT av dom.Hurosmhelst, dom är för många och fick mig att vända direkt.  ( onda jag )
    Japp det är jag det älskar smileysar
  • Fjärilen235
    Quiet thoughts skrev 2010-01-02 13:42:42 följande:
    Hmm harklar mig förläget, idag tidigare bloggade jag om just hur jobbigt det är med smileysar och du har FULLT av dom.Hurosmhelst, dom är för många och fick mig att vända direkt.  ( onda jag )
    Tog bort smileysar på några inlägg, lät det sitta kvar på två inlägg.
    Bättre??
Svar på tråden Bloggdiskussion och bedömning del 2