• FruStolpe

Hur klär sig era män...de med lite mage.

Behöver tips om snygga kläder till min man som fått en lite kula på magen under de senaste åren. {#lang_emotions_wink} Vill ha tips om kläder som passar såhär till bättre "vardags"...typ när man är på mindre fester, träffas med vänner, åker bort o.s.v. Ja ni  vet säkert.
    Han är 26 år, 185cm lång, mörk och muskulös men med en mage. {#lang_emotions_laughing} Ifall nån behöver det för att tips.
    Länka gärna till bilder om ni orkar. {#lang_emotions_smile}

Tusen tack på förhand!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-02 22:35
    www.familjeliv.se/Hem/frustolpe/galleri.php

Satte in en bild på gubben.

• Svar på tråden Hur klär sig era män...de med lite mage.
  • Pruttiluskan

Vet ju inte vad han har för stil...Men jag blir ju knäsvag för Rockabilly! ;)

• Trollie

håller nog med Pruttilskan lite grann , ett par snygga jeans och en fräsch utanpå skjorta!

• FruStolpe
    Pruttiluskan skrev 2010-01-02 21:05:59 följande:
    Vet ju inte vad han har för stil...Men jag blir ju knäsvag för Rockabilly! ;)
    Haha.. {#lang_emotions_laughing} Jaaa, han har ju inte provat på det, så man vet ju inte. {#lang_emotions_wink}
    Nä, men antar att jeans, trörjor och sådär är hans stil. Men idag när vi var in på dressman så tyckte vi det bara fick honom att se ännu större ut om magen. {#lang_emotions_undecided}
  • Mjufs

Min gubbe har lite mage, men han klär sig mest i jeans och skjorta eller fin tröja. Han tycker det är lite fjolligt med olika "stilar" (ja jag vet, det är ju oxå en stil, men förklara det för honom ) och vill bara vara neutral... Köpte en som jag tycker skitsnygg skjorta åt honom i somras, en knallgul, men den gillade han inte. Sen kan han själv komma hem med plagg man aldrig trodde han skulle sätta på sig...så man vet lixom aldrig med honom.

• Pruttiluskan

Har ett ex som är mycket större än mig...skulle ju kunna visa på msn om du vill?

FruStolpe skrev 2010-01-02 21:08:45 följande:
    Haha.. Jaaa, han har ju inte provat på det, så man vet ju inte. Nä, men antar att jeans, trörjor och sådär är hans stil. Men idag när vi var in på dressman så tyckte vi det bara fick honom att se ännu större ut om magen.
  • FruStolpe
    Trollie skrev 2010-01-02 21:08:35 följande:
    håller nog med Pruttilskan lite grann , ett par snygga jeans och en fräsch utanpå skjorta!
    Skjortor har jag tyckt skulle vara bra redan flera år. Men själv är han inte så förtjust i det...säger att han känner sig instängd i det. Men jag får honom nog att gå i det om jag lägger den sidan till. {#lang_emotions_laughing}
  • MammaHela

Min karl har mage, och han klär sig i jeans och t-shirt eller skjorta.

Hemma är det mysbrallor och t-shirt eller bar överkropp som gäller *mumma*

T är bra på att laga trasiga hjärtan.....
  • FruStolpe
    Pruttiluskan skrev 2010-01-02 21:10:18 följande:
    Har ett ex som är mycket större än mig...skulle ju kunna visa på msn om du vill?
    gärna frustolpe@live.se
  • FruStolpe
    Mjufs skrev 2010-01-02 21:09:34 följande:
    Min gubbe har lite mage, men han klär sig mest i jeans och skjorta eller fin tröja. Han tycker det är lite fjolligt med olika "stilar" (ja jag vet, det är ju oxå en stil, men förklara det för honom ) och vill bara vara neutral... Köpte en som jag tycker skitsnygg skjorta åt honom i somras, en knallgul, men den gillade han inte. Sen kan han själv komma hem med plagg man aldrig trodde han skulle sätta på sig...så man vet lixom aldrig med honom.
    Låter exakt som min!!
  • FruStolpe
    Mjufs skrev 2010-01-02 21:09:34 följande:
    fast min skulle ALDRIG shoppa kläder utan mig. Haha...man får liksom släpa iväg honom om man vill ha nåt nytt på honom.
Svar på tråden Hur klär sig era män...de med lite mage.