välkommen cupcake! Ja då är vi ju i alla fall tre örebroare (med omnejd) och en stockholmare... den här tråden har god potential att bli nåt bra! :)
Den där cirkeln du pratade om, eler, vad var det för någon? Har aldrig hört talas om en sådan, låter ju jättebra!
Det är en märklig känsla det här att bli singel igen, och helt plötsligt stå "utanför" de här traditionella parmiddagarna etc... och man upptäcker som sagt att alla roliga singelpolare och tjeträffar man hade när man var yngre inte längre "bara finns där". Tjejgänget har stadgat sig och har fullt upp med partner, barn och hus... Och det är verkligen inget man missunnar dem, och man förstår dem absolut. Men det blir lite ensamt. Och helt klart en splittrad känsla, för när man har sitt barn så är man verkligen 110% förälder... när man är "barnfri" så är det lätt att hemmet känns lite tomt... :S
Hur har ni det uppdelat med barnen/umgänge? Själv har jag min son varje mån-tis samt varannan fredag-sön. Alltså inget varannan vecka, utan en annan uppdelning (men det blir 50-50 i slutänden). Jämna helger är jag mamma, ojämna är jag sorglös (?) singel. ;)
Ha det gott!
PS- håller med om Ritz! Party! :)