Ewa Olsson
jag har varit på 2 storsianser med henne, och hon är helt underbar! första gången var bättre eftersom vi bara var 10 personer då. Hade gärnat velat gå på en privat sittning med henne.
jag har varit på 2 storsianser med henne, och hon är helt underbar! första gången var bättre eftersom vi bara var 10 personer då. Hade gärnat velat gå på en privat sittning med henne.
Har varit utanför Växjö varje gång, men det verka som att hon är fullbokad rätt långt framåt. Första gången kom det bara 10, så hon hann med alla. Den andra gånger så hade hon även med sig sin syster. Men jag tycker att Ewa är bättre om jag ska vara ärlig.
Jag kan väl hålla med om att en viss information kan dom söka på nätet efter. Men saker som har hänt i ens liv eller saker i huset, nu menar jag inte datorer och sånt , hur kan dom söka det på nätet?. Oftast så säger man ja eller nej så dom kan inte lirka fram det dom vill heller.
Jag har varit på storsianser där jag är mycket tveksam till och tvivla om att personen är ett medium. Men sen har jag träffat på flera stycken som jag verkligen tror på. För att dom berätta saker i detalj om personen och en själv som ingen annan vet. Jag har tom med haft frågor i huvudet innan man ska dit och det svara dom på, utan att man ens har ställt dem.
Jag har testat flera olika frisörer eftersom jag inte har varit nöjd.
Jag har varit på flera olika resturanger eftersom man inte bli nöjd.
Mäklare är ett yrke som jag inte lita ett skit på. Få bara utgår efter egen magkänsla och vad besiktningen säger.
När man ringer till telia eller andra bolag har man råkat ut för oseriösa säljare som lägger på .
Ja jag har testat på olika brancher som har kostat en hel del pengar, eftersom jag inte har litat på personen i sitt yrke eller varit nöjd efteråt.
Är ju bara att gå in i och läsa i trådar inom barnomsorgen så är det en hel del som är missnöjda med sin förskola och personalen
Jag svarade på detta : Känns det rätt att behöva prova olika medium och sedan själv försöka avgöra om de är seriösa eller inte? Det kostar trots allt en slant att gå på en seans. Några andra brancher där du kan tänka dig att prova dig fram på samma sätt?