• Anonym

Hur mycket tjänar de?

Dejtar två män, den ena är narkosläkare och den andra är vd för ett finansbolag.

Vad kan de tjäna i månaden?

• Svar på tråden Hur mycket tjänar de?
  • Anonym

Vet inte, ,men rätt bra i alla fall.

Vad spelar det för roll? Tänker du välja den som tjänar mest? =)

• Bebislängtan82

Undra precis samma som anonym. Men han som är VD tror jag tjänar mest iallafall

Är 2010 vårt år
  • Anonym
    Anonym skrev 2010-01-03 11:48:28 följande:
    Vet inte, ,men rätt bra i alla fall.Vad spelar det för roll? Tänker du välja den som tjänar mest? =)
    Nej, jag kommer inte välja den som tjänar mest.. Är bara nyfiken{#lang_emotions_smile}
  • thessires

Vd:n tjänar förmodligen mest. Vad jobbar du själv som? Min man är läkare och tjänar ca 35 000 kr netto.

• Anonym
    thessires skrev 2010-01-03 12:05:40 följande:
    Vd:n tjänar förmodligen mest. Vad jobbar du själv som? Min man är läkare och tjänar ca 35 000 kr ne

Jag jobbar som makeup-artist-butiksbiträde..
  • Anonym

Har hört att en narkosläkare kan tjäna ca 80000 i mån. Stämmer det?

• Micke54

VD:n för ett finansbolag om det är någorlunda stort tjänar lätt 100k+ i månaden. Säkert det dubbla kanske mera.
    Småpåvarna på olika bolag typ verkstadsföretag osv tjänar ju 100k där jag bor i lilla Hudiksvall.

• Parniara
    Anonym skrev 2010-01-03 12:39:47 följande:
    Har hört att en narkosläkare kan tjäna ca 80000 i mån. Stämmer det?
    kanske på bara ob i Norge.

VD tjänar garanterat mest.
  • Anonym
    Micke54 skrev 2010-01-03 18:01:04 följande:
    VD:n för ett finansbolag om det är någorlunda stort tjänar lätt 100k+ i månaden. Säkert det dubbla kanske mera. Småpåvarna på olika bolag typ verkstadsföretag osv tjänar ju 100k där jag bor i lilla Hudiksvall.
    Oj, det var mycket.. Vad jag fattade det som så är det ett stort bolag med många anställda! Kan tillägga att detta är i Sthlm.
  • Anonym
    Anonym skrev 2010-01-03 18:05:19 följande:
    Oj, det var mycket.. Vad jag fattade det som så är det ett stort bolag med många anställda! Kan tillägga att detta är i Sthlm.
    Jag tror vanliga finansanställda har en medellön på 83000 enligt senaste undersökningen. jag tror det ligger på mer än 5 mille om året
  • Anonym
    Anonym skrev 2010-01-03 18:10:07 följande:
    Jag tror vanliga finansanställda har en medellön på 83000 enligt senaste undersökningen. jag tror det ligger på mer än 5 mille om året
    alltså inte sekreterarna utan värdepappersmäklarna
  • Anonym
    Anonym skrev 2010-01-03 18:11:10 följande:
    alltså inte sekreterarna utan värdepappersmäklarna
    Han är ju VD så då blir det väl mer..
  • Micke54
    Anonym skrev 2010-01-03 18:05:19 följande:
    Boris på ullared tjänar 5mille om året. Men dom har ju iofs sjukt bra vinst måste ju ta med det också.
    Är det ett stort bolag snackar vi mångmiljonbelopp om år for sure.
  • Anonym
    Micke54 skrev 2010-01-03 18:18:31 följande:
    Boris på ullared tjänar 5mille om året. Men dom har ju iofs sjukt bra vinst måste ju ta med det också. Är det ett stort bolag snackar vi mångmiljonbelopp om år for sure.
    Okej, lite läskigt med någon som tjänar så bra. Pengar är ju makt! Min lön är ju inget mot hans,  kommer känna mig underlägsen..
  • BTD

vd för ett företag med ca 100 anställda = 125 miljoner omn året + bonus på ca 50 miljoner

• Anonym
    BTD skrev 2010-01-03 18:57:35 följande:
    vd för ett företag med ca 100 anställda = 125 miljoner omn året + bonus på ca 50 miljoner
    Otroliga summor, ska fråga hur många anställda han har..
  • Polly S

när du lärt känna dom bättre talar de kanske om det.

• Micke54
    BTD skrev 2010-01-03 18:57:35 följande:
    Nu jävlar tog du väl i? SEB bossen tjänar 20 mille om året och dom har några fler anställda än 100.

"Cheferna för Sveriges 23 största börsföretag, exklusive investmentbolagen, får i snitt 13,5 miljoner kronor i ersättning per år, enligt undersökningen. Då ingår inte pension. "
    Snittet i Europa är 36.3 milj

Måste vara en jävla pension på det då
Svar på tråden Hur mycket tjänar de?