• Anonym

Hur mycket tjänar de?

Dejtar två män, den ena är narkosläkare och den andra är vd för ett finansbolag.

Vad kan de tjäna i månaden?

• Svar på tråden Hur mycket tjänar de?
  • Anonym

Vet inte, ,men rätt bra i alla fall.

Vad spelar det för roll? Tänker du välja den som tjänar mest? =)

• Bebislängtan82

Undra precis samma som anonym. Men han som är VD tror jag tjänar mest iallafall

Är 2010 vårt år
  • Anonym
    Anonym skrev 2010-01-03 11:48:28 följande:
    Vet inte, ,men rätt bra i alla fall.Vad spelar det för roll? Tänker du välja den som tjänar mest? =)
    Nej, jag kommer inte välja den som tjänar mest.. Är bara nyfiken{#lang_emotions_smile}
  • thessires

Vd:n tjänar förmodligen mest. Vad jobbar du själv som? Min man är läkare och tjänar ca 35 000 kr netto.

• Anonym
    thessires skrev 2010-01-03 12:05:40 följande:
    Vd:n tjänar förmodligen mest. Vad jobbar du själv som? Min man är läkare och tjänar ca 35 000 kr ne

Jag jobbar som makeup-artist-butiksbiträde..
  • Anonym

Har hört att en narkosläkare kan tjäna ca 80000 i mån. Stämmer det?

• Micke54

VD:n för ett finansbolag om det är någorlunda stort tjänar lätt 100k+ i månaden. Säkert det dubbla kanske mera.
    Småpåvarna på olika bolag typ verkstadsföretag osv tjänar ju 100k där jag bor i lilla Hudiksvall.

• Parniara
    Anonym skrev 2010-01-03 12:39:47 följande:
    Har hört att en narkosläkare kan tjäna ca 80000 i mån. Stämmer det?
    kanske på bara ob i Norge.

VD tjänar garanterat mest.
  • Anonym
    Micke54 skrev 2010-01-03 18:01:04 följande:
    VD:n för ett finansbolag om det är någorlunda stort tjänar lätt 100k+ i månaden. Säkert det dubbla kanske mera. Småpåvarna på olika bolag typ verkstadsföretag osv tjänar ju 100k där jag bor i lilla Hudiksvall.
    Oj, det var mycket.. Vad jag fattade det som så är det ett stort bolag med många anställda! Kan tillägga att detta är i Sthlm.
  • Anonym
    Anonym skrev 2010-01-03 18:05:19 följande: