Inlägg från: Anonym (Smiskarn) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Smiskarn)

Smisk

Har smiskat tjejer å de har gillat det!

• Anonym (Smiskarn)

jodå, hade vart kul att träffa tjej som gillar smisk! var finns sånna?

• Anonym (Smiskarn)
    Anonym skrev 2010-01-15 18:57:56 följande:
    i´m right here
    ok kom så får du lite smisk! finns i södra sverige! du?
  • Anonym (Smiskarn)
    Anonym (Helge) skrev 2010-01-15 19:32:24 följande:
    ...hehe, man ska inte ta för givet att alla gillar det. Jag dejtade en tjej som gillade att bli (ganska bra) smiskad, speciellt samtidigt som hon blev tagen bakifrån, det blev något av en rutin. Jag gjorde bara misstaget att daska till nästa tjej jag fick "umgås med" ganska hårt första gången. Hon blev emellertid skitförbannad och skrek "AJ Vad Fan gör du?!" hmm, också en erfarenhet antar jag...
    e bara lite nyfiken på vad du svarade!!{#lang_emotions_wink}
  • Anonym (Smiskarn)
    Anonym (Helge) skrev 2010-01-15 19:59:21 följande:
    Haha, ja, det blev rätt så krystat... har försökt förträngt det hela, men det blev väl ett förlåt och "vissa gillar det", eller nå't ditåt... Behöver jag berätta att det inte blev fler gånger med henne..?
    {#lang_emotions_surprised}va det menar du inte? hade hon ingen humor??

som jag sa en gång, jag har haft många projekt men alla har inte blitt bra! jag vet i vilken kategori du sorterat in din upplevelse! men man lär så länge man lever!
  • Anonym (Smiskarn)
    Man ska inte ta sej själv på för stort allvar inte!
  • Anonym (Smiskarn)
    Anonym skrev 2010-01-16 08:27:24 följande:
    synd, mellersta sverige finns jag i
    fast jag är i mellersta oxå ibland, men är säkert för gammal! har passerat 40 du då?
  • Anonym (Smiskarn)
    Anonym skrev 2010-01-23 13:57:13 följande:
    29
    oki, ja det hade vart trevligt iaf!
  • Anonym (Smiskarn)
    Anonym (gillar smisk) skrev 2010-01-24 00:46:30 följande:
    Jag gillar smisk och har gjort klart det för min kk och han säger att han gillar det men ändå ger han mig inte smisk!!! Han har också lovat ta med rep och binda mig. Men det händer ju aldrig, blir bara helt vanligt sex varje gång ändå, så känner mig lite besviken nu!!!
    låter ju som han e rätt tråkig! jag hade givetvis gjort det så fort vi kännt att vi kan llita på varann till 100€ för det måste man i sånna lekar!
  • Anonym (Smiskarn)
    Anonym (smiskad) skrev 2010-01-24 01:01:26 följande:
    Japp, har fått smisk och jag älskar det. Har blivit en riktig painslut. Min gubbe får gärna smiska min bara rumpa.
    grattis!
  • Anonym (Smiskarn)
    Anonym (olydig flicka) skrev 2010-01-26 18:11:19 följande:
    Jag vill bli lagd över knät .................har helt säkert förtjänat det!!
    hade varit toppen! hade gärna gjort det!
  • Anonym (Smiskarn)

hade jag bara vetat vart du e så .......

• Anonym (Smiskarn)
    Anonym skrev 2010-01-29 09:51:42 följande:
    hihi, lita på varandra till 100€ var en ny variant.
    är nog bättre på att smiska än att skriva på dator tydligen!!! ska naturligtvis vara 100%
Svar på tråden Smisk