Inlägg från: MsMagnolia |Visa alla inlägg
  • MsMagnolia

Smisk

Härligt inlägg, Ann! 
    Mysigt att ni funnit varandra igen. Smisk kan verkligen föra två människor i en kärleksrelation närmare varandra! :)

• MsMagnolia
    Anonym skrev 2012-06-24 16:24:15 följande:
    Fy fan vad jag skulle vilja bli smiskad just nu! Ikväll blir det att skicka ungarna i säng tidigt i kräva en ordentlig omgång av sambon...
    Att "kräva en ordentlig omgång" skulle fullständigt ta bort känslan för min del. Jag vill bara få om han vill ge. :)
  • MsMagnolia
    kire skrev 2012-06-24 16:45:05 följande:
    Det är intressant och mycket upphetsande att både se och känna hur mycket min älskarinna behöver det varje gång vi ses vilket brukar bli ungefär en gång i månaden. Man kan riktigt känna känslan, både av hur stressen rinner av henne, hur hon slappnar av över mitt knä och hur en djup, dov upphetsning byggs upp i henne av smisket.

För mig ligger den stora kicken inte i att ge smisk i sig, det handlar om att se, känna vad det gör med henne. Utlämnandet, känslan av att bygga upp hennes kåthet, ha henne helt i min hand, ta henne längre och längre tills hon snyftar och ber. Ber om att få känna min kuk, ber om att få komma, ber om mer.

Beroendeframkallande...
    Igårkväll kände jag ett ganska stort motstånd mot min man när han började smiska mig. Det tog ett tag och många påminnelser om att ligga stilla från hans sida innan jag fann det där lugnet. Ungefär som du beskriver att stressen rinner av. Man slappnar av. Men ibland tar det ett tag. Då blir konstrasten så himla stor och väldigt underbar! {#emotions_dlg.flower}
  • MsMagnolia
    Anonym skrev 2012-06-24 18:08:27 följande:
    Kräva är kanske fel ord :D men vet vad jag behöver göra för att trigga igång honom om man säger så ;)
    Haha! Okejrå. :)

Annars tänker jag mig: "Smiska mig OR ELSE!"
  • MsMagnolia
    Anonym (harmony) skrev 2012-06-24 18:31:51 följande:
    Denna helg har min man bestämt sig för att återställa vår överenskomna maktfördelning, som blivit lite svajig den senaste veckan, pga mycket jobb, stress, oväntade övernattande besökare mm.

Igår fick jag vid fyra tillfällen 30x4 handflator på vardera skinkan. Alltså 120 spanks per stjärthalva liggandes över hans knän i soffan, fyra gånger under dagen. Idag har jag fått tre gånger, och väntar den fjärde vid 21-tiden i kväll. Jag är mycket öm och varm om rumpan nu, så ser inte direkt fram emot det. Jag lägger mig alltid frivilligt över hans knä, med rumpan bar, när jag får tecken att det är dags. Om jag skulle tveka eller försöka slippa undan skulle det jag få det mycket värre...

Det här är vårt sätt för att jag ska återgå till att uppföra mej respektfullt, undergivet och kärleksfullt mot min man. Det blir lite si och så med mitt uppförande ibland när vardagen kommer emellan.
    Hade jag varit medvetet olydig eller brutit mot någon av reglerna jag har att följa, hade jag blivit bestraffad utöver uppfostringssmisket. Då kommer mattpiskan eller ridspöet fram.

Jag får en del smisk/pisk under sex också, men det är inte så ofta längre. Han får det behovet tillgodosett ändå.

Det här har alltså varit en ganska extrem helg, men smisk får jag så gott som varje dag. Och ja, jag vill det här. Det ger mig lugn och harmoni, jag blir avslappnad och mår bra. Och älskar min man mer, för varje vända han ger mig.
    Känner igen mig mycket i det du skriver. Jag blir en mer harmonisk människa när jag får smisk eller pisk (min man föredrar pisk så det blir oftare det än smisk).
    Trivs mycket bättre med mig själv då också. Och jag älskar min man för att han klarar av att ge mig smisk och jag är vansinnigt tacksam för det! :)
  • MsMagnolia

M

dessan59 skrev 2012-06-24 20:00:49 följande:
    Anonym(harmony)

har jag varit olydig åker mattpiskan fram, regler jag har att följa? Han får sitt behov tillgodosett??

Allt i mina öron handlar mycket om mannens behov av att styra och att dominera! undergivenhet, vem vill vara det? Förklara gärna

Vill du verkligen förstå eller vill du bara ha en enkel förklaring?
  • MsMagnolia
    Anonym (harmony) skrev 2012-06-24 21:57:47 följande:
    Haha, tillåt mej att skratta högt!

Det har tagit mååånga år för honom att acceptera och förstå att JAG VILL det här och behöver det här. Första gången jag nämnde att det ska svida lite när man har sex höll han på att svimma! Han hade aldrig ens fantiserat om analsex t ex. Han har behövt många och långa samtal och provat sig fram och dragit sig tillbaka. Hos honom fanns det inte naturligt, satt djupt inne.

Jag älskar mina regler och mina begränsningar och konsekvenser, de gör livet så mycket enklare. Jag njuter av att bli omhändertagen och lotsad genom livet. Han äntligen har lärt sig att han har rätt att njuta av att ha kommandot, vara min styrande man, som har ansvaret och rätten att besluta i och om vårt gemensamma liv.

• MsMagnolia
    Anonym (inte 24/7) skrev 2012-06-24 22:49:57 följande:
    Den tråden tycker jag är helt missvisande eftersom den pekar på 24/7-förhållanden och där många tycker att det är helt ok att mannen bestraffar kvinnan för att bordsduken ligger fel.

Det finns de som bara uppskattar det i sovrummet och det ena är inte mer rätt eller fel men det kan lätt bli en kraftig vinkling i den tråden.

Nu var det ju harmony som valde den tråden för att beskriva sin undergivenhet som blev ifrågasatt. Då är det ju i princip omöjligt för dig att avgöra om det är missvisande eller inte!
  • MsMagnolia
    Anonym (inte 24/7) skrev 2012-06-24 23:00:20 följande:
    Jag rackar verkligen inte ned på dem. Ledsen om det framstod så.

Men tråden är helt inriktad på 24/7 vilket kanske gör att den som läser tror att det är enda alternativet.

Jag tror inte att det finns någon som läser någonting och tror att det är enda alternativet. Så naiv är väl ingen? Det finns ju alltid en uppsjö av saker att välja mellan oavsett vad det gäller.
  • MsMagnolia
    Anonym (harmony) skrev 2012-06-25 10:18:32 följande:
    OT kan hända, men rätt intressant att det ligger närmare tillhands att förmoda att det är mannens dominans som ger sig uttryck, och mycket svårare att förstå att kvinnan aktivt väljer att vara undergiven.

Ja, det är intressant. Personligen tror jag att de som har ett behov av att vara undergivna har svårare att få utlopp för sin längtan än dominanta personer har.
  • MsMagnolia

Fick "smisk" ikväll igen! Fyra kvällar på sex dagar. Vi är inne i en BRA period! :)

Svar på tråden Smisk