• Anonym

Smisk

Har inga, men önskar att jag hade det {#lang_emotions_demon}

• Anonym

Ser att det är många som förtjänar smisk då ingen skriver...

• Anonym

jag har varit en av hans scheikes kvinnor. har gjort ett par filmer t o m.
    jag har blivit smiskad, med hand, rotting och ris. söker även sånt i ett förhållande, men det är inte så lätt. det är ju inte så att man på första dejten säger "hej jag heter **** och jag vill ha smisk"

• Anonym
    Anonym skrev 2010-01-10 08:45:57 följande:
    jag har varit en av hans scheikes kvinnor. har gjort ett par filmer t o m.jag har blivit smiskad, med hand, rotting och ris. söker även sånt i ett förhållande, men det är inte så lätt. det är ju inte så att man på första dejten säger "hej jag heter **** och jag vill ha smisk"
    Du kan ju alltid ge olika signaler på att du vill ha smisk
  • Anonym
    Anonym (cesse) skrev 2010-01-10 15:04:42 följande:
    hans s...där går då fan gränsen.smiskad av en så fuling=0
    ful ja, men han är jävligt bra
  • Anonym
    nerazzuri skrev 2010-01-10 22:38:06 följande:
    Är det något speciellt med den där hans lr?
    kungen av smisk ha ha. googla hans scheike. han är välkänd för sin risterapi. han bor tillsammans med två kvinnor, dom spelar in filmer tillsammans med kvinnor i alla olika åldrar som vill ha smisk, det är inte bara scheike som smiskar utan även kvinnor och andra män...
  • Anonym
    Anonym (Smiskarn) skrev 2010-01-15 15:44:56 följande:
    jodå, hade vart kul att träffa tjej som gillar smisk! var finns sånna?
    i´m right here
  • Anonym
    Anonym (Smiskarn) skrev 2010-01-15 19:25:36 följande:
    ok kom så får du lite smisk! finns i södra sverige! du?
    synd, mellersta sverige finns jag i
  • Anonym
    Anonym (Smiskarn) skrev 2010-01-16 09:04:36 följande:
    fast jag är i mellersta oxå ibland, men är säkert för gammal! har passerat 40 du då?
    29
  • Anonym

härligt med dom här smisk-trådarna hehe

• Anonym
    Anonym (Smiskarn) skrev 2010-01-24 08:29:27 följande:
    låter ju som han e rätt tråkig! jag hade givetvis gjort det så fort vi kännt att vi kan llita på varann till 100€ för det måste man i sånna lekar!
    hihi, lita på varandra till 100€ var en ny variant.
  • Anonym

Fy fan vad jag skulle vilja bli smiskad just nu! Ikväll blir det att skicka ungarna i säng tidigt i kräva en ordentlig omgång av sambon...

• Anonym
    MsMagnolia skrev 2012-06-24 17:15:46 följande:
    Att "kräva en ordentlig omgång" skulle fullständigt ta bort känslan för min del. Jag vill bara få om han vill ge. :)

Kräva är kanske fel ord :D men vet vad jag behöver göra för att trigga igång honom om man säger så ;)
  • Anonym
    dessan59 skrev 2012-06-24 18:22:44 följande:
    jag förstår inte det här med att bli slagen vid sex!?Men det kan ju ha att göra med att jag blev misshandlad som barn och sexuellt utnyttjad.För mig är smisk inte i hopkopplat med sex. En nyfiken fråga bara, alla ni som tycker om det, vad har ni haft för uppväxt?? Dominant Pappa eller mamma? sexuellt utnyttjad?
    Dominant pappa. Inte slagen eller utnyttjad som barn.
  • Anonym
    dessan59 skrev 2012-06-24 20:00:49 följande:
    Anonym(harmony)

har jag varit olydig åker mattpiskan fram, regler jag har att följa? Han får sitt behov tillgodosett??

Allt i mina öron handlar mycket om mannens behov av att styra och att dominera! undergivenhet, vem vill vara det? Förklara gärna
    hur kan man förklara  vad man tänder på? det är ju bara liksom en del av ens personlighet? även om vissa förhållanden är byggda på d/s, så finns det ju också många många andra där paret bara har maktfördelning när det kommer till sängkammaren.. 
  • Anonym

Skulle behöva en man i närheten som bara är intresserad av att smiska mig! Min man går i te igång på det, men jag känner att jag behöver det mer o mer för varje dag! Är en olydig flicka!!!

• Anonym
    Anonym (straffad) skrev 2012-06-25 13:37:24 följande:
    Måste faktiskt fråga om vad då olydig? Är det för att din man skall inse att du behöver smisk. En vuxen person kan väl inte vara olydig, man bestämmer väl över sig själv. Som jag ser det är man olydig i relation till någon som en del i en form av rollspel. Olydig är inte verkligheten.

Min olydighet består just nu i att jag onanerar 3-5ggr varje dag, fast att jag vet att jag inte "får" för min sambo! Mitt problem är att han inte förstår att jag menar allvar när jag säger att han ska smiska mig när jag inte lyder! O då jag verkligen njuter av attfå smisk vill jag hitta ngn som bara är intresserad att smiska mig i uppfostrings syfte! Lite som att ha ngn att bikta sig för!
Svar på tråden Smisk