Tänder på att prova frugans trosor
Hej

Hej
Intressant. Jag har gjort samma sak och det hade samma effekt på mig. Har gjort det nu några gånger och blir upphetsad av det och tycker det är spännande men får dåligt "samvete" efteråt. Har inte heller berättat för någon.
Jag vet inte hur en fru/sambo/partner skulle reagera på något sånt här?
Skulle inte vilja att sambon skulle göra så.
Har åxå provat rätt så nice
Har snott ett par kallingar av mannen nån gång när alla mina trosor vart i tvätten. Blev inte det minsta tänd av det iaf.. Men har hört att det är vanligt att man blir det.
Nej och Nej.
Har haft tjejer som lånat mina boxers och sagt att det känns som skönare shorts.
Känns som att trosor skulle sitta något djävulskt illa på en man ?
Jag skulle ärligt talat inte bry mig. Om min man gick i gång på det, ja då skulle förmodligen jag gå igång på det. Kanske inte av det visuella, men att han blir upphetsad av att bära dom. Skulle nog ta med honom ut och shoppa snygga underkläder ;)
Tror att rädslan ofta ligger i att kvinnor börjar tveka kring sin mans sexuella läggning, dvs tänder han på mig om han tex gillar kvinnokläder?! Men tänder man på en person, så sitter väl inte det i varken kön eller kläder.
Hmm det har jag aldrig tänkt på ???? hehe det får man kanske prova en dag hm
Tycker det är härligt att prova andra kvinnors trosor eller att sniffa i dem
Brukar också prova tjejens trosor ibland och jag reagerar på det, ofta blir jag lite hård och kåt bara av tanken.