Inlägg från: Billy och Jag |Visa alla inlägg
  • Billy och Jag

Vi som bor i Bålsta

hej på er!

Nyinflyttad i Ekolsund... Det hör ju visserligen till Enköping. Men vad gör de? :)

Kommer från Gästrikland/Dalarna! Och har en son på snart 6 veckor! Vore kul att lära känna andra med småbarn..

• Billy och Jag
    Belzon skrev 2010-03-19 11:29:23 följande:
    Hej och välkommen Bor i Fånäs med sambo, två tjejer på 4 & 7 och en liten kille på 1år.Var inne och kollade dina bilder och blev nyfiken på vad ni har för bil för visst var det en jänkare??
    Tack. :)
    Det är en Ford Galaxie.. men den  har vi inte kvar längre. :) Har ni nån??
    Mamma till W skrev 2010-03-19 16:48:32 följande:
    Dalarna ser jag.. Varifrån? Själv har jag bott i Leksand och Falun under många år! =)
    Borlänge. :) Men var inflyttad.. kommer från Hofors egentligen :P
  • Billy och Jag
    Mamma till W skrev 2010-03-19 18:01:55 följande:
    Haha,lilla Hofors. Ja där har man ju varit några ggr! =) Har en kompis som flyttade dit för 5 år sen, men de har haft stuga i Engelsfors under alla år! =)
    Haha, ja Hofors är ju inte allt för upphetsande. :) Men flyttade när jag var 16, så det är ju inte riktigt hemma.. men ändå. :)
    lindaha skrev 2010-03-19 19:41:29 följande:
    Hej! Trivs ni bra i Ekolsund? Jag har en dotter på 2.5år och en som är 2 månader :)Det är alltid skoj att lära känna fler småbarnsföräldrar, då kanske man kan ses på öf sen ;)
    Hej :) Ja vi trivs jätte bra.. Fast vi har ju bara bott här i tre veckor ännu.. Men än så länge känns det bra!

Ja, det vore jätte kul att lära känna andra med barn.. känner ingen med så smått som vi har. :)
    Belzon skrev 2010-03-19 20:13:10 följande:
    Ja vi har två Pontiac Catalinor 65+66a
    Okej :) Vi har en Cheva under renovering. :) Chevelle. Det är min mans bebis. haha. Fast tyvärr så står projektet på is nu för vi har inget garage längre. :(
  • Billy och Jag

Mabaja: GRATTIS :) Vad kul... Hoppas att allt går jätte bra nu då.. men det gör det sääkert :) Och att du får må bra! Jag tyckte inte det var kul att vara gravid. haha.

Jag har bott i Enköping i snart 2 år, men nyligen flyttat hit ut. Har kännt att det varit viktigt att träffa egna vänner också.. inte bara min mans :) Så jag har väll vänner och bekanta.. Men vill ju gärna ha fler :)

• Billy och Jag
    Belzon skrev 2010-03-23 21:41:58 följande:
    Hej vet hur det är, våran ena bil står nylackad och isärplockad i Malmköping kom hus och barn ivägen Tur att man har en till nu när våren snart är här...
    ja samma som oss då.. men jag önskar att vi också hade åtminstone EN bil.. i bruk. Men men... Billy och pappa får skruva på chevan sen när han blir större :)
  • Billy och Jag
    Mamma till W skrev 2010-04-04 10:04:05 följande:
    Glad påsk! Idag har jag friskförklarat mig från magsjuka så jag hinner med två dagar påsk!  =)
    usch... vad jobbigt att vara magsjuk! Det var jag på slutet av graviditeten.. inte kul!

Någon här som går på Yoga eller nån annan rolig träning? Eller som vill börja? Jag har reumatism, men skulle vilja prova på nån lättare träning. :)
  • Billy och Jag

Ingen som har tid och lust för en fika nåndag`?? :) Med mig och min lilla bebis ;)

• Billy och Jag

Kul. :) Vi får bestämma nått. :) Jag kan när som...

• Billy och Jag

hejsan! :D har vart lite frånvarande här.. men inboxa mig om ni vill hitta på nått  :) Eller adda mig på FB, Jenny Grönnevik heter jag, är nog ensam om de! :)

• Billy och Jag

Hallå :) Har ni gjort något kul i helgen då?? Här har det varit såååå jäkla trist! Vart ensam hemma med Billy hela helgen.. sambon har vart på kurs.. så man har inte fått något gjort.. Men men... Nästa helg har vi barnvakt och ska på fest :)

Svar på tråden Vi som bor i Bålsta