Vi som bor i Bålsta
hej på er!
Nyinflyttad i Ekolsund... Det hör ju visserligen till Enköping. Men vad gör de? :)
Kommer från Gästrikland/Dalarna! Och har en son på snart 6 veckor! Vore kul att lära känna andra med småbarn..
hej på er!
Nyinflyttad i Ekolsund... Det hör ju visserligen till Enköping. Men vad gör de? :)
Kommer från Gästrikland/Dalarna! Och har en son på snart 6 veckor! Vore kul att lära känna andra med småbarn..
Mabaja: GRATTIS :) Vad kul... Hoppas att allt går jätte bra nu då.. men det gör det sääkert :) Och att du får må bra! Jag tyckte inte det var kul att vara gravid. haha.
Jag har bott i Enköping i snart 2 år, men nyligen flyttat hit ut. Har kännt att det varit viktigt att träffa egna vänner också.. inte bara min mans :) Så jag har väll vänner och bekanta.. Men vill ju gärna ha fler :)
Glad påsk på er!! :)
Ingen som har tid och lust för en fika nåndag`?? :) Med mig och min lilla bebis ;)
Kul. :) Vi får bestämma nått. :) Jag kan när som...
hejsan! :D har vart lite frånvarande här.. men inboxa mig om ni vill hitta på nått :) Eller adda mig på FB, Jenny Grönnevik heter jag, är nog ensam om de! :)
Hallå :) Har ni gjort något kul i helgen då?? Här har det varit såååå jäkla trist! Vart ensam hemma med Billy hela helgen.. sambon har vart på kurs.. så man har inte fått något gjort.. Men men... Nästa helg har vi barnvakt och ska på fest :)