nallen83 skrev 2010-01-22 16:32:03 följande:
hej!!!Jo det e jag som bodde granne med Daniel....Graviditeten e fortfarande tuff....jag går med kryckor(om jag går), skulle inte klara mig utan dem, har svåra smärtor i hela kroppen, intensiva sammandragningar, svårt att andas....Man bryts ner psykiskt när det blir så här...har ju en 2 åring att ta hand om oxå när han inte är på dagis....Folk säger att livet e kort men jag tycker det går alldeles för långsamt i stället...just nu
iaf....Har hela 8 veckor kvar till
BF....Jag önskar ingen det jag g¨r igenom för det är ett helvete...tyvärr men så e det....jag vill oxå njuta av att vara gravid...Hur gå det med bröllopsplaneringen då??kram
Usch.. Du kan inte få förplanerat snitt då? typ i 37+0? Så att du slipper ha det så jobbigt..
Bröllopsplaneringen är i full gång... Vi har dock ett problem, flytta datum eller ej... Fick + förra veckan... men eftersom vi har ma i bagaget så vågar vi inte bestämma hur vi vill ha det.. enda jag vet är att OM det lever så vill inte jag gifta mig höggravid... vårt + är fortfarande inofficiellt eftersom vi inte vet om det finns något hjärta som slår...