• mosterYster

Hur sover du?

Med tanke på att endast ett av alternativen (eventuellt två) är så självklart för mig, undrar jag hur resten av er här på fl gör. Så helt enkelt: vad är ni klädda i när ni sover?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur sover du?
  • karinagumman

naken, dock med trosor vid mens

kniper över nyår.. bf 12/1... igångssättningssamtal 5/1
  • mosterYster

Men är det BARA jag som sover i nattlinne??? Det har jag alltid gjort, sedan jag var liten! Och jag har hur många söta nattlinnen som helst...

• alvaereva

naken, sen jag var 16 år.
    första gången jag sov naken blev jag dock förkyld

• NKmamma

Beror på årstiden. På vintern blir det topp och pyamasbyxor och övriga årstider blir det topp/linne och trosor.

• mosterYster
    alvaereva skrev 2010-01-04 23:48:40 följande:
    naken, sen jag var 16 år. första gången jag sov naken blev jag dock förkyld
    Jag har försökt, men känner mig inte bekväm utan mitt nattlinne. Varken om jag är ensam eller har sällskap i sängen. Nattlinnet kan vara helt genomskinligt/hur porrigt som helst, men det måste vara där...
  • lövet2

Beror på årstiden. På vintern blir det ofta t-shirt och långkalsonger, och på sommaren oftast bara trosor.

• Elenas hasselbackspotatis 86

Nån enstaka gång med trosor, annars oftast naken. Har jag mens har jag trosor o ibland nåt linne/t-shirt. Min man använder konstigtnog samma mönster som mig; sover jag naken så gör han det, har jag på mig trosor så sover han med kallingarna etc etc

• mosterYster
    Elenas hasselbackspotatis 86 skrev 2010-01-04 23:58:39 följande:
    Min man använder konstigtnog samma mönster som mig; sover jag naken så gör han det, har jag på mig trosor så sover han med kallingarna etc etc
    HA HA HA!

Maken sover med pyjamas hemma, naken på hotell(?!?!?)
  • Elenas hasselbackspotatis 86

Din man kanske är extra sugen på hotell? Ibland tror jag att min man har röntgen blick, för jag vet inte hur han kan veta om jag har trosor eller inte på mig när jag har täcke o han lägger sig 15 min efter mig åh jag ÄLSKAR honom (L)

• mosterYster
    Elenas hasselbackspotatis 86 skrev 2010-01-05 00:32:28 följande:
    Din man kanske är extra sugen på hotell? Ibland tror jag att min man har röntgen blick, för jag vet inte hur han kan veta om jag har trosor eller inte på mig när jag har täcke o han lägger sig 15 min efter mig åh jag ÄLSKAR honom (L)
    Det gäller dock även när han är på affärsresa (utan mig).

Intressant det där med röntgenblicken. Nakenhormoner?
  • Gul13

Alltid i en av makens t-shirts och trosor. På vintern kan det dock bli långkalsonger och en långärmad t-shirt. Och täcke.
    På sommaren är det oftast trosor och t-shirt. Japp jag är frusen.

• mosterYster

Jaha. Och jag ALLTID i nattlinne. På vintern flanell eller långärmat siden, på sommaren kortärmat i siden eller kortärmat i bomull.

• Papayia
    mosterYster skrev 2010-01-04 23:47:24 följande:
    Men är det BARA jag som sover i nattlinne??? Det har jag alltid gjort, sedan jag var liten! Och jag har hur många söta nattlinnen som helst...
    Jorå, men jag har trosor och nattlinne så jag fick rösta på linne och trosor.
    Fast jag är en nattlinnare jag med
  • mosterYster
    Papayia skrev 2010-01-07 21:36:02 följande:
    Jorå, men jag har trosor och nattlinne så jag fick rösta på linne och trosor. Fast jag är en nattlinnare jag med
    Jag har också nattlinne och trosor. Tog det för givet bara...
  • Marma

lite blandat, ibland naken ibland, t-shirt o mysbyxor...ibalnd tom strumpor..:-P  men bara för jag inte ska vakna så mycket av det kalla golvet ifall jag ska upp på natten för barnen vaknat...

Svar på tråden Hur sover du?