Hur sover du?
Med tanke på att endast ett av alternativen (eventuellt två) är så självklart för mig, undrar jag hur resten av er här på fl gör. Så helt enkelt: vad är ni klädda i när ni sover?
Med tanke på att endast ett av alternativen (eventuellt två) är så självklart för mig, undrar jag hur resten av er här på fl gör. Så helt enkelt: vad är ni klädda i när ni sover?
naken, dock med trosor vid mens
Men är det BARA jag som sover i nattlinne??? Det har jag alltid gjort, sedan jag var liten!
Och jag har hur många söta nattlinnen som helst...
naken, sen jag var 16 år.
första gången jag sov naken blev jag dock förkyld
Beror på årstiden. På vintern blir det topp och pyamasbyxor och övriga årstider blir det topp/linne och trosor.
Beror på årstiden. På vintern blir det ofta t-shirt och långkalsonger, och på sommaren oftast bara trosor.
naken!
Nån enstaka gång med trosor, annars oftast naken. Har jag mens har jag trosor o ibland nåt linne/t-shirt. Min man använder konstigtnog samma mönster som mig; sover jag naken så gör han det, har jag på mig trosor så sover han med kallingarna etc etc
Din man kanske är extra sugen på hotell? Ibland tror jag att min man har röntgen blick, för jag vet inte hur han kan veta om jag har trosor eller inte på mig när jag har täcke o han lägger sig 15 min efter mig
åh jag ÄLSKAR honom (L)
Alltid i en av makens t-shirts och trosor. På vintern kan det dock bli långkalsonger och en långärmad t-shirt. Och täcke.
På sommaren är det oftast trosor och t-shirt. Japp jag är frusen.
Beror på årstiden: Vinter T-shirt, pyjamasbyxor o ibland strumpor =Phahaha
Beroende på årstid...
Höst och Vinter = långa byxor och t-shirt
Vår och Sommar = trosor
Jaha. Och jag ALLTID i nattlinne. På vintern flanell eller långärmat siden, på sommaren kortärmat i siden eller kortärmat i bomull.
lite blandat, ibland naken ibland, t-shirt o mysbyxor...ibalnd tom strumpor..:-P men bara för jag inte ska vakna så mycket av det kalla golvet ifall jag ska upp på natten för barnen vaknat...