• froppen

Ska sextjänster vara ett jobbkrav?

Om jag vill arbeta som personlig assistent, är det då okej att det ingår i det jobbet att jag bistår med olika sextjänster? Runka en av gammal gubbe, t. ex.
    Eller kanske t.o.m att arbetet i sig består av enbart sextjänster= jag jobbar som "eskort"(ett finare ord för hora/ prostituerad)?
    Ska jobbkrav också inkludera att sälja olika sexhjälpmedel och att illusterera, t.ex på sig själv, hur dessa ska användas som?
    Skulle ni vilja vara arbetssökande utifrån sexuella villkor?

• Svar på tråden Ska sextjänster vara ett jobbkrav?
  • Neko

Um, det är ju olagligt. Så nej. Det är inte okej.

Eskort är väl enbart lagligt ifall sexuella tjänster inte ingår, dvs det är som sällskap bara.

Fast ifall det vore lagligt med prostitution så är det ju en annan sak.

• froppen
    Neko skrev 2010-01-05 08:10:55 följande:
    Um, det är ju olagligt. Så nej. Det är inte okej. Eskort är väl enbart lagligt ifall sexuella tjänster inte ingår, dvs det är som sällskap bara. Fast ifall det vore lagligt med prostitution så är det ju en annan sak.
    Så bara om det vore det lagligt så skulle du vilja ha det kravet på dig att ta sexjobb via AF? Suga av en gammal gubbe eller pulla en gammal tant?
    Klä av dig naken inför en gubbe som vill runka till din nakna kropp? Stå på alla fyra och bli påsatt för en gubbe vill det?
    Din dotter söker jobb på samma villkor, kommer hem till mamma och pappa och pratar över middagen om hur dagen har varit som?

Okej...{#lang_emotions_undecided}
  • Neko
    froppen skrev 2010-01-05 08:15:04 följande: