Miraklet09 skrev 2010-01-08 23:19:41 följande:
Hej jag e 22år nu och vi började försöka tidigt att få barn just för vi kännde d va rätt för ossmen naturen ville ej de samma, tog oss nästan 4år, men ca 2.5år gick åt att leta sjukhus som ville ta emot mig med min övervikt och pco-s besvären och ge mig riktiga mediciner, ja hade inte haft mens på mer än 9månader och sjukvårdsupplysningen e skit, dem tjatade att ja kanske fått missfall osv när ja tillslut blödde i 2 veckor konstant nästan jag bestämmde mig at tpausa behandlingen över julen förra julen 2008 och vips sa detså blev ja gravid, fattade de i januari när ja började kräkas och må illa och blöda smått hela tiden, folk tjatade på mig menja inbilade mig att de va pg ja börjat träna (gick ner 10kg)vid julhelgenså jo det kan hända =) pco e inte likamed infertil men de kan ta längre tid baraja fick veta ja inte hade livsdugliga ägg utan att dem tittat på dem,andra sjukhuset sa jag hade stora chanser...
Vad härligt att det kom just under en paus, det bevisar ju faktiskt att krippen är fantastisk! :)
Jag har fått veta att jag har massor med fina ägg, som bara inte vill mogna till och släppa.... Och Pergotime har jag inte fått, fast jag vill :(
Men min tid kommer kanske också.
Jag har också gått ner en del i vikt (väger mig inte, och kan därför inte veta hur mycket), så kanske kommer min kropp igång?
Tack för din berättelse! Känns så bra att få höra att det faktiskt kan gå! :)