• ID blir 3

    Här samlas vi som vill ha plus i Februari!

    Vi kp på som inte har fått plus vaken föra året eller i Januari. Alla är välkomman vare sig det är första försöket eller vilken som helst.
    Några av oss har varit med längre.
    Vi har bara ett krav, om ni skriver in er berätta hur det har gått.

  • Svar på tråden Här samlas vi som vill ha plus i Februari!
  • mankan
    Tilcha skrev 2010-01-27 17:02:58 följande:
    Äsch på han bara! En vän till mig tipsade om att det är extra trevligt å ha sex med en kille som har feber eftersom han e lite extra varm då
    Hahaha okej låter bra=) Han hinner nog piggna till, tror det är dags imorgn eller på fredag
  • mankan
    tessise skrev 2010-01-27 18:44:14 följande:
    En fråga bara: hur länge är man mottaglig efter ett positivt ägglossningstest? Fick ju glad gubbe igår morse men tyvärr råkade jag och sambon bråka igår kväll (jävligt dålig tajming) så det blev inget sex då. Däremot lär det hända nu ikväll, make-up sex ni vet :) Frågan är således om det fortfarande kan bli en befruktning. Är ju så jävla ny på detta, har ingen aning alls.
    Bra fråga, tror det står att det är 24-36 timmar efter men jag tror det står på paketet för äl testerna. Hoppas ni hinner få till det!
  • Trollungarnasmamma
    tessise skrev 2010-01-27 18:44:14 följande:
    En fråga bara: hur länge är man mottaglig efter ett positivt ägglossningstest? Fick ju glad gubbe igår morse men tyvärr råkade jag och sambon bråka igår kväll (jävligt dålig tajming) så det blev inget sex då. Däremot lär det hända nu ikväll, make-up sex ni vet :) Frågan är således om det fortfarande kan bli en befruktning. Är ju så jävla ny på detta, har ingen aning alls.
    Ja kör på idag, det är inga problem!!! Du kan fortf bli befruktad
    ~*~♥~*~ Nova-06 & Elliot-09 ~*~♥~*~
  • Cajza85
    Ser ut som att jag får hoppa in här...fick mensen idag o testet som var "positivt" visade sig vara defekt...=(...nåja bara upp i sadeln o fortsätta öva, är ju kul ändå ;P
  • anmaelli
    Mensen kom i tisdags så jag får följa med er i februaritråden! Lycka till alla.

    ♥ 
    BIM VECKA 5

    Måndag 01/02- ♥
    Tisdag 02/02- ♥
    Onsdag 03/02- ♥ ID blir 3

    Torsdag 04/02-♥
    Fredag 05/02- ♥ Skenis

    Lördag 06/02- ♥ Daniela01
    Söndag 07/02- ♥Marajjah K

    ♥ BIM VECKA 6

    Måndag 08/02- ♥
    Tisdag 09/02- ♥ Blåbärsbus ♥ humlan80

    Onsdag 10/02- ♥
    Torsdag 11/02-♥ PirriPirri ♥ tessise ♥
    Fredag 12/02- ♥ ELM A

    Lördag 13/02- ♥ Mankan ♥ Tillan90 ♥ NovaRos ♥
    Söndag 14/02- ♥

    ♥ BIM VECKA 7

    Måndag 15/02- ♥
    Tisdag 16/02- ♥
    Onsdag 17/02- ♥
    Torsdag 18/02-♥
    Fredag 19/02- ♥
    Lördag 20/02- ♥ Panictjej ♥
    Söndag 21/02- ♥

    ♥ BIM VECKA 8
    Måndag 22/02- ♥ BeeJay ♥
    Tisdag 23/02- ♥ TB1
    Onsdag 24/02- ♥ Lindha ♥
    Torsdag 25/02-♥
    Fredag 26/02- ♥ Anlijoos ♥
    Lördag 27/02- ♥
    Söndag 28/02- ♥

    ♥ANTAL MEDLEMAR:17
    ♥Statistik:17*0,25= 4,25
    ♥Antal medlemar kvar på listan 17

    ♥Vi som har plussat♥

    ♥Bättre lycka nästa gång♥
  • Cajza85

    Har räknat ut att jag ska ha bim runt den 24:e nu då...vill ngn skriva i listan åt mig? Vet inte 100 hur jag ska göra ;), tack på förhand! =)

  • lillefrun

    Hej! Sticker in mitt huvud! 


    Vet inte riktigt när jag har BIM men det borde ju va runt den 20 feb. (Tror jag)
    Kör alla här inne med äl tester??
    Vi kör på som vanligt o hoppas att det blir snart!!! Inte riktigt full koll på varken äl eller bim... 
    Men längtar gör jag!!
  • Tilcha
    Cajza85 skrev 2010-01-27 20:35:25 följande:
    Ser ut som att jag får hoppa in här...fick mensen idag o testet som var "positivt" visade sig vara defekt...=(...nåja bara upp i sadeln o fortsätta öva, är ju kul ändå ;P
    Men fy va trist! Först bli glad över ett plus och sen visar det sig vara fel. Kan det inte ha varit ett tidigt MF då? Spelar väl egentligen ingen roll. Lycka till den här månaden istället.
  • Tilcha
    lillefrun skrev 2010-01-27 21:31:30 följande:
    Hej! Sticker in mitt huvud!  Vet inte riktigt när jag har BIM men det borde ju va runt den 20 feb. (Tror jag) Kör alla här inne med äl tester?? Vi kör på som vanligt o hoppas att det blir snart!!! Inte riktigt full koll på varken äl eller bim...  Men längtar gör jag!


    Jag ska köra med äl-test för första gången den här månaden. Innan jag fick min dotter så var min cykel regelbunden. Kom alltid på dag 30 men nu verkar den variera lite så tänkte att det är bäst att köra med tester. Förra gången gick jag bara efter FL´s uträkning och då tog det sig på första försöket.
    Vi körde oxå på utan att tänka på ÄL och sånt i ca 8 månader innan jag kollade upp ÄL och körde stenhårt då.
  • Cajza85
    Tilcha skrev 2010-01-28 09:41:17 följande:
    Men fy va trist! Först bli glad över ett plus och sen visar det sig vara fel. Kan det inte ha varit ett tidigt MF då? Spelar väl egentligen ingen roll. Lycka till den här månaden istället.
    Nä det var det inte (hoppas jag verkligen inte). Jag skickade bild på testet till testlagret och de sa att de aldrig sett ngt liknande innan och att det måste vara defekt. De skickar mig ett frankerat kuvert som jag ska retunera det testet i för de ville skicka det på analys..haha....
Svar på tråden Här samlas vi som vill ha plus i Februari!