Inlägg från: Happiness |Visa alla inlägg
  • Happiness

Hjälp!! Någon som blöder vid samlag?

Blöder mycket när vi har samlag. Har hänt nu flera gånger på raken. Vad är detta? Någon som haft något liknande och vad är det i såfall?

Känner mig rädd för att ha samlag nu. Vill bli gravid men kan jag verkligen bli det när det blöder?

• Svar på tråden Hjälp!! Någon som blöder vid samlag?
  • Happiness

Ska till gyn idag. Hoppas att jag kan få något lugnande besked. För som det är nu är jag rädd för att ha sex.

• Happiness

Nä jag antar att jag inte kan få svar på cellprov idag, men det kanske finns någon anna anledning till varför jag blöder. Hade varit skönt att få reda på vad det är idag så jag slipper vara så fruktansvärt orolig. Vet inte heller om det överhuvudtaget är möjligt att bli gravid om jag blöder. Simmarna får det nog jobbigt att ta sig fram...{#lang_emotions_frown}

• Happiness
    snurf skrev 2010-01-07 12:35:54 följande:
    Är det cellförändringar som gått långt, alltså blöder kan gyn se det med ögat...
    Det låter ju bra. Kan han även se in i livermoderhalsen menar du? Låter konstigt att han kan se in där med blotta ögat. Eller tänker du bara cervix? Ska hör aom ham kan kolla med kolposkopi eller vad det heter. Kan tänka mig att den kan man föra in i livmoderhalsen. Usch detta blir mer och mer obehagligt. Funderar på om han även har möjlighet att ta en biopsi idag. Till saken hör att jag är ganska "gammal" och jag har inte så mycket tid. {#lang_emotions_cry}
  • Happiness
    snurf skrev 2010-01-07 12:48:50 följande:
    Har en kompis som hade cellförändringar där gyn såg vid cellprovtagningen att det blödde och sa då att det antagligen var cellförändingar. Exakt hur det går till vet jag ej, antar att det var vid livmoderhalstappen. Önskar dig lycka till. PS,Min kompis tog iaf bort förändringarna och är frisk idag.
    Ok det är bra att veta.Tack för svaret.
Svar på tråden Hjälp!! Någon som blöder vid samlag?