Inlägg från: pipen1 |Visa alla inlägg
  • pipen1

Hjälp!! Någon som blöder vid samlag?

Hej!

Jag har samma problem.Jag har i många år ätit p-piller ,slutade med dem i juli -09 för killen & jag kände att det var dax att försöka bli gravida.I oktober började "skiten"jag började blöda massor & då menar jag massor vid samlag ,hade haft väldigt oregelbunden mens sedan jag slutat med p-pillerna.Blev skit orolig & bokade en tid på gyn...dem tog  cellprov & en rad andra prover .Dem tittade med ultraljud men allt såg fint ut..det enda dem såg var att jag hade ytliga blodkärl på livmodertappen ,det kunde vara därför jag blödde så lätt vid samlag.Väntade i 3 veckor på provsvaret på cellprovet & oroade mig dagligen för att jag skulle ha fått livmoderhalscancer rädslan för att bli sjuk eller inte kunna få barn skämmer ju vem som helst..Då cellprovsvaret kom jublade jag av glädje då jag läste att det var helt normalt alla prover var bra.Var på återbesök nu den 19/1 och dem kollade igen med ultraljud ....men det blödde från livmodertappen & slemhinnorna var lättblödande *suck*åter igen ett nytt cellprov....jaha då får jag vänta & oroa mig i 3 veckor igen på att få ett svar på det här.Läkaren skrev ut pencilin "flagyl" då det kunde vara en infektion som orsakade detta.Man blir ju jätte rädd! är 27 år & längtar efter barn.

Svar på tråden Hjälp!! Någon som blöder vid samlag?