• kylielinda

Vi med bf i september 2010!

Vi som ska få i barn i september kan snaka i denna tråd!!!

• Svar på tråden Vi med bf i september 2010!
  • LINO
    Bebis 2007 skrev 2010-02-05 09:55:20 följande:
    Var idag på VUL och så det lilla hjärtat picka, så underbart! Trodde jag var i v.7+0, men är tydligen bara i v.6+3, beräknat datum 28.9. Den lilla räkan var ca 6mm. Är så glad!
    Grattis, gud vad skönt! Hoppas jag får lika bra besked om en timme!
    ♥BF 100918♥
  • Ylwis

hoppas det går bra för er alla som varit/är/ska på VUL.

idag har jag och sonen varit in till stan och storhandlat, bland annat 2 påsar a´15 kg styck med hundmat.

Men nu har jag ont... tror jag har burit för mkt varor idag, till och från bilen, öyft hit och  dit, lyft sonen på 19 kg ett par gånger.... blir nog att ta det väääldigt lungt resten av dagen.

Mamma till Alvyn 051015
  • LINO

Allt var bra på UL! Bebben var 14,8 mm lång och hade paddlar till armrar, små knölar till ben och ett pyttelitet huvud. Vi såg också hjärtat slå och det kändes helt fantastiskt!

Framflyttad en dag också, det betyder arr jag går in i v.9 i morgon!

♥BF 100917♥
  • Bohman
    LINO skrev 2010-02-05 15:50:00 följande:
    Allt var bra på UL! Bebben var 14,8 mm lång och hade paddlar till armrar, små knölar till ben och ett pyttelitet huvud. Vi såg också hjärtat slå och det kändes helt fantastiskt!Framflyttad en dag också, det betyder arr jag går in i v.9 i morgon!
    Hääääärligt
    ♥(¯`°?.¸ ♥ www.mammabohman.blogg.se ♥¸.?°´¯)♥
  • onoff
    WildaoDorian skrev 2010-02-05 09:26:07 följande:
    Hoppas et går bra! Ska själv på vul klockan 11 eftersom jag har börjat blöda och som jag srev tidigare här i tråden har jag oxå känt mig "ogravid" nu har jag bara ondare o ondare, så jag är rätt säker på att det är nåt fel
    hoppas att allt är som det ska!!!! :/

Mår bättre idag, kanske lite för bra till och med... hm, blir ju orolig... men jag ska passa på och njuta och kommer det en blödning så får vi ta det sen... Får väl vara glad över att jag mår bra nu, när jag har mått piss dom senaste dagarna, går in i vecka 8 imorgon...
  • Lyckligamamman
    onoff skrev 2010-02-06 01:03:57 följande:
    hoppas att allt är som det ska!!!! :/Mår bättre idag, kanske lite för bra till och med... hm, blir ju orolig... men jag ska passa på och njuta och kommer det en blödning så får vi ta det sen... Får väl vara glad över att jag mår bra nu, när jag har mått piss dom senaste dagarna, går in i vecka 8 imorgon...
    Ha, det där skulle jag kunna ha skrivit.....dessutom kan jag inte låta bli att fundera på om jag verkligen har ett levande litet liv i magen, då VUL-et inte visade nåt hjärta som pickade...men han räknade ut i vilken vecka jag är i genom att mäta embriot och det stämde ju på pricken med mina egna uträkningar...vilket ju betyder att det växt som det ska ända fram till jag gjorde VUL-et....har även kollat upp att i 50% av VUL-en som görs i v 6-7 ser man ännu inget hjärta...ja, ja vad kan man göra? Inget. Så lika bra att gå tillbaka till inställningen att så länge jag inte blöder eller har ont är allt ok! Grattis till alla er som fått se ett hjärta picka på UL-et! *avundsjuk*..
  • Bebis 2007

Bohman: det går nog bra, ska du se! Upp med hakan! {#lang_emotions_laughing} Jag känner heller knappt något alls, trodde verkligen inte att det skulle kunna finnas ett litet foster i min mage, men så fel jag hade. Där slog hjärtat för fullt.

Jag sänder dig en massa styrkekramar. När var det som du skall på VUL?

• Bohman
    Bebis 2007 skrev 2010-02-06 15:39:39 följande:
    Bohman: det går nog bra, ska du se! Upp med hakan! Jag känner heller knappt något alls, trodde verkligen inte att det skulle kunna finnas ett litet foster i min mage, men så fel jag hade. Där slog hjärtat för fullt.Jag sänder dig en massa styrkekramar. När var det som du skall på VUL?
    på torsdag ska jag på vul, är så nervös...
    jag hoppas att du har rätt...uff...
    ♥(¯`°?.¸ ♥ www.mammabohman.blogg.se ♥¸.?°´¯)♥
  • Mabaja

Den här helgen är ett helvete... Daniel vägrar renovera här hemma och jag har blivit dunderförkyld så har massor med allergiproblem! Är dammallergiker och känns av extra mycket vid förkylningar! så vi är ganska osams nu för att han vägrar renovera idag så vi blir klara nån gång!

Svar på tråden Vi med bf i september 2010!