• Irma

Utredning hos Alan E. Beer - Tråd 2

Hej tjejer!

Följer eran tråd med spänning. Har haft 5 MA. Börjar tyvärr inse att jag nog har mer komplicerade problem. Har nu hittat en läkare som är intresserad av dethär med NK-celler osv. Skulle någon av er vilja inboxa mig kontaktuppgifter till eran läkaren i London? Och vad kliniken heter?
    Sen undrar jag också om det finns någon forskning som jag kan visa för min läkare?
  • Irma

Tusen tack!
    Det är min läkare som vill komma i kontakt med dom. Bör hon hellre kontakta Beer center i kalifornien direkt?
    För det är dit alla prover skickas?

• Irma

Tack Bling!

Min läkare var inne på något i den stilen. Något slags sammarbete. Men hon har inte lovat mig något. Hon ville kolla upp möjligheterna. Jag tror inte hon i dagsläget vet hur man läser av proverna. Antar att man få betala för sig. men det är ju det minsta problemet

Det är alltså rosalindfrankling universitet som analyserar proverna?
    länken fungerade inte ända fram...

• Irma
    Hej igen tjejer!
    Tack så mycket för all info och tankar om hur ni resonerat! Tyvärr har jag redan satt bollen i rullning. Reste bort med jobbet i torsdags och hann skicka iväg mailet till läkaren innan dess. Får se om det var dumt gjort. Läkaren sa uttryckligen att hon själv ville ha kontakt direkt. Så egentligen hade jag inget val. Hoppas på det bästa
  • Irma

Tjorven: Jag vet inte än OM min läkare vill skapa ett sammarbete. Hon håller till i Gbg. Jag lovar att berätta hur det går.

• Irma

Bling: Beklagar att dina värden inte gått upp Förstår att det känns deppigt som fan *stor kram*

Hoppas det är okej att jag "följer er" här lite. Håller mig i bakgrunden och ser hur det går för er!
  • Irma

Har inte hört ett ljud från henne. Sist jag träffa henne sa vi att vi hörs innan semestrarna. Vem som skulle ringa vem framgick inte (flummiga jag).  Jag har försökt glömma dethär med graviditeter ett tag. Inte orkat ta tag i det. Får väl ringa henne och höra om kontaktuppgifter osv funkade. Just nu har jag tappat rösten bara, ironiskt nog.

• Irma

Bling: Oki, tror Dr T att chanserna att få upp dina värden blir bättre med blandade donatorer? Hoppas det fungerar. Hoppas framförallt att det inte är för oroligt i Aten när du dessutom åker själv. Hur många till omgångar med LIT tror Dr T att det behövs?

• Irma

Lattemaja: Beklagar verkligen

Är tacksam att ni skriver vad saker och ting har kostat för er! Så man får ett hum...
Svar på tråden Utredning hos Alan E. Beer - Tråd 2