Utredning hos Alan E. Beer - Tråd 2
Hej!
Hoppas det är ok att hoppar in här och tar stöd av er som sysslat med immunologin ett tag. Jag har inte läst Bibeln men är lite nyfiken på hur ni skulle ha gjort/resonerat.
Jag är 66:a, vi gick på äggdonation med en gång för min äggreserv var låg p g a ålder, min samob har en son sedan tidigare, vi gjorde två färskförsök 2010 på en urusel klinik i Tjeckien (17 neg insättningar på rad!). Testat negativt på hidden C, har en endometrios sedan 20-årsåldern som jag aldrig lidit av. Aquascan hos Penny i Aten som sa att det såg jättebra ut och nytt färsförsök. Gravid för första gången i mitt liv - trillingar. Avstannad graviditet i vecka 9. Nu vill hon göra lite immunologiska tester, nytt mensblodprov för att kolla efter andra infektioner, ny aquascan,kolla DNA-fragmentering och karyotyp på mannen. Vi har 3 frysta embryon i frysen. Min doktor ska kolla om de kan göra DNA-fragmenteringen i Malmö och karyotypen kan vi fixa här hemma. Aquascanen är han lite tveksam till p g a infektionsrisken och att "vi ska leta efter något som ingen av oss kunnat se tidiare".
Så nu undrar jag egentligen två saker
-tycker ni att är vetttigt att välja immunologispåret utifrån vår bakgrund
- vad pratar vi om för pengar